Seungmin uyandığında öğlen olmak üzereydi. Yanında uyuyan Jeongin'e baktı. Muhtemelen kıpırdayamayacaktı.
Telefonunu alıp kamerayı açtı ve Jeongin'in fotoğrafını çekti.
Jg: Resimlerimi çekmeyi seviyorsun sanırım.
Sm: Çok güzeldin ne yapayım?
Jg: Şimdi değil miyim?
Sm: Hala öylesin. Sonsuza kadar böyle durup sana bakabilirim.
Jg: Malesef sonsuza kadar bakamazsın. Çünkü iki hafta sonra bir daha beni göremeyeceksin.
Sm: O zaman iki hafta tadını çıkartayım.
Jg: Çıkart bakalım. Ama açım ben.
Sm: Yemek yiyelim o zaman.
Jg: Sen de yiyecek misin?
Sm: Evet. Ama sen yedirirsen.
Jg: Yediririm tabi.
Seungmin odadan çıkıp yemek hazırladı. Geldiğinde Jeongin onu bekliyordu. Elinde bir kağıt vardı. Seungmin'i görünce kağıdı sakladı.
Sm: Sıcacık yemekler geldi!
Jg: Önce temizlenmemiz gerekmez mi?
Sm: Yemekten sonra hallederiz bebeğim.
Jg: Tamam. Aç ağzını.
Seungmin ağzını açtığında Jeongin yemeği Seungmin'in ağzına verdi. Bu seferki parça daha büyüktü.
Seungmin yine miğdesi bulanırken kusmamak için ağzını eliyle kapattı.
Jeongin de bunu farketmişti. Seungmin'i çekip dudaklarını birleştirdi.
Seungmin bu sayede yemeği zor da olsa yutup Jeongin'in yanaklarını tuttu ve karşılık verdi.
Jeongin canının acısıyla inlediğinde Seungmin onu biraz uzaklaştırdı.
Sm: Acıyor değil mi?
Jg: Evet ama...
Jeongin yavaşça Seungmin'in kucağına oturdu.
Jg:... Yine istiyorum.
Sm: Şimdi mi?
Jg: Evet. Şimdi.
Sm: Tamam. Hazır kıyafetlerimiz de yokken bir tur daha yapabiliriz.
Jeongin yemek tepsisini masaya koydu ve yatağa uzanıp Seungmin'i üzerine çekti...
*****
İlk bir hafta böyle geçmişti. Her gün sevişmişler, beraber yemek yemişlerdi. Seungmin Jeongin'in bir dediğini iki etmiyordu.
İkisi de beraber geçirecekleri günleri sayıyor, tüm zamanlarını beraber geçiriyorlardı.
Sm: Bebeğim seninle bişey konuşmam gerek.
Jg: Söyle sevgilim.
Seungmin Jeongin'in ellerini tuttu.
Sm: Bana kızma olur mu?
Jg: Söyle birtanem. Kızmam merak etme.
Sm: Kemoterapi görmeni istiyorum.
Jg: Hayır.
Sm: İyi yanından bak. Saçların gidecek belki ama daha fazla zamanımız olacak.
Jg: Hayır dedim. En fazla iki gün daha yaşarım zaten. İki gün için saçlarımın gitmesini istemiyorum.
YOU ARE READING
Webtoon <JeongMin>
FanfictionWebtoon okumayı hobi haline getiren çocuk kendini kitabın içinde bulursa ne olur konulu JeongMin kitabıdır. Keyifli okumalar...