Dışarı Çıkıyorum

277 3 3
                                    

İçeri gireli tam 6 ay oluyordu. İçeride yaklaşık 300 kişi vardık. Herkes ayda bir sırayla yakınlardaki yerlere ve verilen araçlarla dışarı çıkıyordu. Dışarı çıkmam gerekiyordu. Ben,en yakın arkadaşım ve bir 20 yaşlarındaki kaslı bir ağabiyle gidecektik. Bize bir askeri araç verildi zaten araçların hepsi kendi enerjilerini tekerler döndükte sağlayan araçlardı ve birçoğu askeri araç. Herneyse biz dışarı çıktık çıkar çıkmaz yüzlerce kadavra üstümüze gelmeye başladı ama biz onları geçip uzaklaştık. Buraları hiç bilmiyordum ve bir yerde durduk abi hemen bir pala ile oradaki 4 kadavrayı öldürdü. Biraz yiyecek aldık ve araca yükledik geri dönerken bir sürü geçiyordu hepimiz araçtaki battaniyelere altına girdik gözükmemek için daha sonra abi kafasını kaldırıp baktı ve en sondaki kadavra bizi gördü ve üstümüze geldi fakat diğerleri görmediği için abi aracı çalıştırıp geri döndü. Geri döndüğümüzde sadece 20 kişi vardımız çıkarken içeri birkaç kadavra girmiş ve birini isirmış kafasına ateş edilmiş ölmesi için fakat boynuna gelmiş reaksiyon hızlı başladığı için dakikalar içinde dönüşüp birkaç kişiyi ısırırmış onlar dönüşüp herkesi ısırmış ve direnen sadece 20 kadar kişi hayatta kalmıştı içeri girip yiyecekleri bıraktık. Bir bakıma mutluydum çünkü yiyecekler daha çok dayanacaktı ve araçlar bize kalmıştı ve en önemlisi kişi başına düşen mermi sayısı artmıştı gece odalarıma çekilip kapıları kilitledim mumu söndürdüp ne olacağını düşünmeye başladım...

SALGINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin