18.bölüm

2.8K 175 13
                                    

Flashback( böylemi yazılıyodu?)

Yazarın ağzından...

(yıl 2012)

Taehyung, jin, jhope, jungkook, namjoon, yoongi ve taehyungun üvey kardeşi jimin çok iyi anlaşıyorlardı. Birbirlerini kardeş gibi seviyorlardı. Vampirlerin elinde 7 kitap vardı ve bu kitaplar o oğlanların ailelerindeydi. Taehyungun ve jiminin ailesinde görünmezlik, uçmak, zihin okuma vb. Şeylerle ilgili olan kitap. Jin'in ailesinde vampir bayıltma, zehirleme vb. Iksir hazırlama kitabı ailesinde vardı. Yoongide dövüş güç korumayla ilgili kitaplar vardı. Jhope un ailesinde ölüm diriltme ve ruhlarla ile ilgili kitaplar vardı. Namjoonda vampir türleri ve davranışları ile ilgili bilgi kitapları vardı ve en zeki aileydiler. Jungkookun ailesinde ise en önemli kitaplar vardı. Kimse bu kitabın o ailede oldugunu bilmiyordu. Canlıları kontrol etme, ölülerle konuşma ve aşk kitabı.
Bir gün taehyungun babası eve min ji adında bir kızla gelmişti. Kız hem çok güzel hemde çok masum bakıyordu. Taehyungun babası min ji ye acıyıp onu eve almıştı ve artık onlarla yaşayacaktı. Minji bu yedi oğlanla çok iyi anlaşmıştı ve hep onların yanındaydı. Min ji, j-hope u gözüne kestirmişti. Onu etkileyip sevgili olacaklardı. Amacına ulaşmıştıda artık jhope ona aşıktı. Ilk amacı onun evine girmekti. J-hope a taehyungların annesi ve babasının evde olmadığını ve iki erkekle jimin taehyungla aynı evde gece kalmak istemediğini söyledi ve jhopen evine girmeyi başardı. Jhope a sevgili olduklarının şimdilik gizli kalmasını istediğini söyledi. Jhope uyuduğunda ise gizlice odaları arayıp gizli kitabın kopyasını aldı ve çantasına saklayıp uyudu. Sabah olduğunda jhope u kandırarak akrabasına gideceğini söyleyip namjoon a gitti. Namjoonuda kendine aşık etmişti. Namjoonada bu ilişkinin gizli kalmasını istediğini söyledi ama namjoon kabul etmedi. Min ji ye diğer oğlanların yaklaşmamasını istiyordu bu yüzden söylemek istiyordu. Min ji ona daha sonra söyleyeceklerini şuan yorgun olduğunu söyleyip uyuyalım demişti. O uyuduğunda onunda ailesinde bulunan kitabın kopyasını almıştı. Min ji bu kadar kolay olmasını beklemiyordu. Onlar çok kolay kanmışlardı. Jhope min ji nin hiç akrabasi olmadığını biliyordu bu yüzden min ji yi takip etmişti. Namjoonla sarılarak uyuduklarını görünce jhope çok sinirlenmişti. Jhope birden içeriye dalmıştı. Namjoon sesle uyanmıştı. Karşısında ona hesap soran jhope u görünce sinirlenmişti. Namjoon ve jhope birden kavga etmeye başlamıştı. Kardeş gibi birbirini seven iki kişinin bir kız yüzünden kavga etmeleri gerçekten garipti ama o an ikiside hiç bir şey düşünemiyorlardı. Işte 7 oğlanın dağılışı böyle başlamıştı. Jhope ve namjoon birden bağlarını koparmışlardı ve gruptaki diğer herkesle. Min ji ye olayı anlatmasını istemişlerdi ama min ji bunu yapmayacaktı yoksa diğer kitapları alamazdı. Sıradaki hedefi jin ve yoongiydi. Jungkookla ilgilenmiyordu çünkü onun ailesinde kitap olmadığını zannediyordu 7 oğlan dışındaki herkes gibi. Jini etkilemeside kolay olmuştu ama yoongiyi ne yaparsa yapsın kendine aşık edememişti. Jinin ailesindeki kitabıda çalmıştı. Aradan aylar geçmesine rağmen yoongi ona biraz bile ilgi duymamıştı. Hatta ona iğrenerek bakıyordu. Yoongi her şeyin farkındaydı. Bu arada jungkookta ona aşık olmuştu ama min ji daha 15 yaşındaki bir çocukla ilgilenmiyordu. Min ji yoongiyi etkileyemeyeceğini anlayınca taehyungu etkilemeye karar verdi. Taehyung başka bir kızı seviyordu ama o kızı bulması artık imkansız gibi bir şeydi. Taehyung o kızı başka bir kızla unutabileceğini sanıyordu. Bu yüzden çoktan min ji ye kapılmıştı. Gerçekten sevmiyordu. Sadece öyle davranıyodu. Min ji zaten onların evinde kaldığı için kitabın nerde olabileceğini biliyordu. Şimdiye kadar alamamıştı çünkü min ji o evdeyken odasından çıkamıyordu çünkü taehyungun babası onu odadan çıkartmıyordu. Aslında jimin onu ilk gördüğünden beri seviyordu ama ilk başta utandığı için şuanda taehyungla sevgili olduğu için yaklaşamıyordu. Min ji taehyungun babasının ve üvey annesinin evde olmadığı bir anda odasından çıktı. Taehyungla sevgili olduğundsn beri evde rahatça dolaşabiliyordu. Tam taehyung ve jiminin ailesine ait olan kitabı alacağı anda taehyungun öz annesi geldi ve min ji yi fark etti. Min ji kitaba dokunamadan taehyungun annesi onu engelledi ve bir boğuşma başladı. Min ji nin elinde üç kitap olduğu için yaşlı bir kadın vampiri kolaylıkla yenebilirdi. Sesleri duyan taehyung aşağıya indi ve min ji nin annesini öldürdüğü anı gördü. Taehyungda min ji yi öldürürken jimin aşağıya inmişti jimin taehyungun min ji yi ve taehyungun kendi annesini öldürdüğünü zannetti. Böylece tüm grup dağılmış oldu. Jimin, min ji ölmeden hemen önce onunla konuşma şansı yakalamıştı ve min ji onu sevdiğine ikna etmişti. Dünyaya dönmek için jimini kullanacaktı.

Jimin, taehyungdan çok güzel bir intikam yolu bulmuştu. Daha sonra intikamını alacaktı. Jimin okulda y/ n adında bir kızla tanıştı. Bu kızla sevgili olup onun vücuduna min ji yi sokacaktı. Min ji ölmeden önce j-hope dan aldığı ölülerle ilgili kitabı jimine vermişti. Böylelikle jimin min ji yi y/n in vücuduna koyup ondan ayrıldı. (devamını biliyorsunuz)

Flashback bitti. (böylemi yazılıyo hala emin değilim)

Yayımladığım en uzun bölüm oldu. 730 kelime. Anlamadığıız bir şey veya bir sorunuz varsa yorumlara yazın ve oy verin lütfen. I love you 💜

SONSUZ KAN - Kim taehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin