Hari bertukar kepada bulan masih tiada tanda pertemuan Hana. Keluarga dan saudara-mara masih tidak berputus asa mencari Hana.
Mereka sangat sedih dan risau apabila mendapat tahu berita ini,apatah lagi ibu bapa Hana lagilah risau dan sedih. Ibunya memang susah untuk tidur,jenuh suaminya memujuk namun ia hanya gagal. Makan pun tiada selera.
Ibu bapanya setiap hari berulang alik ke balai polis. Berharap ada juga berita baik. Walaupun begitu ibu bapanya tidak pernah berputus asa.
—
Hana pula masih berusaha mencari jalan keluar dari tempat yang sekarang seperti penjara baginya.
Dia dipaksa menjadi pekerja di situ. Disuruh pakai pakaian yang kurang sopan ketika bekerja. Hana cuba membantah tetapi sebagai balasan,dia akan dipukul seteruknya. Banyak lebam di badan Hana,luka juga tidak terkata.
"Go do your work *****!" Lamunan Hana terhenti apabila disergah oleh bosnya. Ditonyoh kepala Hana tu hingga menyebabkan kepalanya terhantuk di pintu. Hana mula sebak tapi menahan air mata dari mengalir. Dia tidak maha dipandang lemah di depan dengan manusia begini.
Hana terus berjalan ke pelanggan yang belum membuat pesanan. Pelanggan ini memandang dari rambut sampai hujung kaki Hana. Dia tersenyum senget.'pervert!' Hana berbisik.
Kemudian dia menarik Hana menyebabkan Hana terduduk ditepinya. Diusap lembut pipi Hana tetapi ditepis oleh Hana. Lelaki itu berkata namun Hana tidak faham apa yang disebutnya. Bahasa asing,manalah Hana tahu.
Hana mendapat satu akal.'Aku layan je jantan ni,lepastu aku curi telefonnya!' . Beberapa minit selepas melayan kerenah Si Pervert tu Hana berjaya mencuri telefon bimbit lelaki itu.
Hana berlalu pergi sambil berlakon bersahaja supaya tidak disyaki oleh orang sekelilingnya,lebih-lebih lagi bosnya.
Hana memasuki tandas dan mengunci ia. Kegembiraan membuak-buak di dalam dirinya seperti gunung berapi meletus. Bersyukur terhadap Allah tidak terkata. Hatinya tidak berhenti menyebut 'Alhamdulilah'.
Hana meneruskan rancangannya dengan mendail nombor ibunya.'tolonglah berjaya!' . Telefon itu cuba mendapatkan talian.
Belum sempat taliannya bersambung,pintu tandas yang dimasukinya terkuak. Kemerahan dimuka bosnya seperti tomato. Tanpa menhabiskan masa Hana ditarik keluar dengan rambutnya. Digemgam erat rambutnya. Hana menjerit kesakitan tetapi tidak diendahkan oleh bosnya. Memang tiada simpati dalam dirinya.
Hana dibawa ke bilik yang tidak asing lagi bagi Hana. Di bilik ni lah dia akan diseksa.Seteruk-teruknya.
WARNING: HARMFUL SCENE!
Dicampak Hana ke atas katil. Bosnya mengambil penyebat dan bergerak ke arah Hana yang sudah kepeningan kerana hentakkan yang terlalu kuat.
Tanpa belas kasihan,disebatnya Hana sekuat hati. Bosnya ketawa jahat apabila melihat Hana menjerit kesakitan. Dia berkata-kata tetapi Hana masih tidak faham. Lagipun ia tidak berapa jelas kerana jeritan Hana sahaja yang didengari.
SATU jam sudah berlalu penyebatan itu akhirnya berhenti namun pun begitu penyeksaan Hana belum lagi berakhir. Ditariknya Hana ke arah satu kolam kecil,dicelupnya Hana kedalam air itu. Kemudian dikeluarkan Hana dari dalam air tetapi belum sempat Hana mendapatkan oksigen yang mencukupi,dicelupkan lagi ke dalam air.Perbuatan itu berulang selama 10 kali.
Hana sekarang terlantar di dalam bilik yang ditidur olehnya setiap malam. Hana kekosongan tenaga. Dia tidak mampu menggerakkan mana-mana anggota. Air matanya mengalir di pipi dan akhirnya ia mengalir dengan lebat.
"A-apa salahku dibalas s-sebegini,Ya Allah!" Hana menjerit. Tidak dihiraukan lagi sesiapa yang mendengarnya. Kesakitan itu amat dasyat pernah dirasai oleh Hana. Bahagian belakangnya memang berdarah teruk dan kulit belakangnya memang hancur seperti seseorang mencincang ayam. Disebabkan darahnya berkurang,badan Hana menjadi semakin lemah. Bibirnya pucat,tangan dan kakinya kesejukan. Beberapa minit kemudian Hana sudah tidak sedarkan diri.
To be continue.....
A/n: tak sangka author akan tulis penderaan Hana sebegini😅. Idea tetiba datang. Tapi jgn lupa comment & vote. Kalau ada salah silap,harap dimaafkan\(^o^)/
YOU ARE READING
MY LIFE
FanficApakah yang akan terjadi kepada Hana? Adakah dia akan hilang selama-lamanya? ✨Read it if you want to know..😊😊