NOTE.

15 1 0
                                    

Při psaní této knihy jsem plakala, protože jsem po celou dobu věděla, jak to skončí; agh, f.uck my life.

Přece jen vím, že někteří z vás si mohou myslet, že tato kniha je úplná blbost, protože jak se mohli do sebe zamilovat, když nic o sobě nevěděli, ani spolu nemluvili.

Někteří z vás nevěří na 'lásku na první pohled', chápu. Ale já na to věřím a vím, že to je skutečné. Láska je mocná, láska přemůže všechno.

Jen vám ke knize řeknu nějaké věci.

March Eleventh je název knihy proto, protože to bylo datum, kdy spolu konečně mluvili, byl to den, kdy se jí Harry přimluvil. Takže to byl den, kdy se to všechno stalo.

Nevím jaké máte názory na tuto knihu, ale toto se stalo v reálném životě. Pochopitelně, hlavní detaily byly:

- setkali se ve vlaku a on seděl naproti ní

zamilovali se, jakmile se jejich pohledy setkaly

- nikdy nemluvili

- zemřela v den, kdy si povídali

Skutečně se to stalo a vyprávěné to bylo mužem - který v této knize hrál Harryho. Je o tom napsána píseň, je to ve španělštině a před lety jsem se do ní zamilovala.

[stejně si můžete pustit video, abyste slyšeli tu skladbu] — https://www.youtube.com/watch?v=RBb9cei7vtE

Inspirovala mě napsat o tom; hledala jsem tu příběhy o lásce a ani jeden takový jsem nenašla. Většina milostných příběhů se odehrávaly v kavárnách atd. ; ale nikdy ne ve vlaku. A všechny milostné příběhy co jsem na wattpade četla, vždy končily šťastně.

Láska nebude vždy se šťastným koncem. Šťastné konce nejsou pro každého.

Napsala jsem tuto krátkou povídku o lásce, protože jsem poslouchala tu skladbu a prostě jsem chtěla napsat krátký příběh; byl to příběh lásky, který mě napadl. Je to docela odlišné od těch, co jsem četla - pokud čtete, nebo pokud se setkáváte s takovouto knihou, tak potom super. Ale jelikož jsem ani jednu nenašla, rozhodla jsem se zveřejnit tuto.

Jsem romantička; miluji romantické filmy, protože jednoduše roztávají mé srdce. Toto bude zřejmě jediná kniha o lásce, protože dirty knihy jsou moje. Proto byla tato tak odlišná od mých ostatních knih.

V každém případě; kniha je u konce a já doufám, že jste si ji užili! A někteří z vás mě budou nenávidět za to, že kniha skončila takhle, ale takto to skončilo ve skutečném životě. Znovu; ne všechno bude mít šťastný konec.

Moc vás miluju!


MARCH ELEVENTH || H.S. - CZ PREKLADKde žijí příběhy. Začni objevovat