EPILOGUE.

16 1 0
                                    

11.03. ; 1991


Protože první den co jsem tě uviděl, tvá krása upoutala mé oči.

Ten způsob, jak si se stydlivě podívala jinam, když si mě přichytila při dívání se na tebe.

Ten způsob, jak si se začervenala, když si neúmyslně udělala něco trapné, ačkoli mně to přišlo roztomilé.

Jen když na tebe pomyslím, uděláš mé dny a noci lepšími.

Byla si, a vždy budeš jediné děvče, které udělá mé dny lehčími.

Rozbušíš mi srdce rychleji.

Vytvoříš mi létající motýli v mém břiše.

Amelia, miluji tě.

Harry opatrně šel k náhrobku Amelie, kleknul si pokaždé, když kolem náhrobku pokládal růže, ani jeden centimetr by nebyl pokrytý červenými růžemi, byly čerstvě koupené.   

Když dokončil zdobení náhrobního kamene, postavil se úplně a přímo před něj; pohledem ho procházel, čítajíc co tam bylo vyřezané - na tváři se mu objevil smutný úsměv.  

Rukou se hrabal v kapse jeho hnědé bundy a uchopil do ruky to, co hledal. Vytáhl to a jeho oči pozorovali předmět.

Jeho zápisník.

Je starý, trochu potrhaný, ale i tak si ho vážil a udržoval v bezpečí. Nikdy ho nevyhodil, nikdy to neplánoval a nikdy ani nebude. Od začátku to byla součást jeho, odkdy do něj poprvé napsal a bylo to o Amelii.

Otevřel zápisník a něžně otáčel stránky. Jeho prsty se mírně zdržovali na stránkách a usmíval se, když si četl to, co psal před lety.

29.01. ; 1981


Mladá dívka seděla naproti mně s hlavou skloněnou, s nohama na křesle, s rukama v klíně. Hrála se se svými prsty, zatímco její hnědé vlasy padli do obličeje; světlo z venku svítilo přes okno a osvětlovalo ji, jako kdyby byla přesný bod.

Mé srdce rychle bilo, bušilo do mého hrudního koše, když dívka zvedla svou hlavu, její pohled se obrátil ke mně a její oči projížděly po mé tváři. Naše oči se zavřely a dívčiny oči rozšířily, když přikrčila hlavu a ruce jí směřovaly k tváři. 

Motýli se mi přehnaly břichem, moje srdce se zpomalilo, když jsem se zhluboka nadechl a stále se díval na dívku.

Co to je za pocit, který cítím, když ji vidím? Jak se tomu říká?  

— Harry. 

Jemně se usmál, když se díval na černé slova a jeho srdce se roztavilo, když si představil Amelii ve stejné pozici, usmívat se a smát se. Jen snil o tom, jak chce vrátit čas zpět.

MARCH ELEVENTH || H.S. - CZ PREKLADKde žijí příběhy. Začni objevovat