capitolul 9

5 5 0
                                    

Trăiri aşternute în cuvinte.

O nouă săptămână.
Voi pleca împreună cu Filip în străinătate.Scopul meu a fost din totdeauna să fiu cu familia mea.Îți dai seama ce minunat lucru?
Soțul tău e familia pe care ți-o alegi..copiii
Să ai proprii tăi copii pe care să îi creşti aşa cum ai vrut tu să fii crescută.Să ai o fată cărui să îi fii cea mai bună prietenā,să o înveți lucruri pe care tu trebuia să le ştii la vârsta ei,să vă îmbrăcați la fel ca să induceți oamenii în eroare crezând cā sunteți surori :)
Mereu mi-am dorit asta.
Filip..am vorbit cu el.Am vrut să îi spun să îşi iubească copiii iar el mi-a spus că nu va face altceva decât să îşi vadă familia fericită.

-azi vreau să fac ceva interesant Filip..
-hai să mergem în Spania!
-ce?
-la Barcelona!
-uau..mă surprinzi.Am fost de acord ca luna de miere să o facem călătorind prin țară..şi am făcut-o..dar acum Spania?
-da..adică mereu mi-am dorit să vizitez Barcelona,Sagrada Familia😍
-ar fii chiar drăguț:)
-totul ca tu să fii fericită!
-oo..ce scumpic mic eşti tu..vino să te iau în brațe.
Vine uşor şi se lasă peste mine iar eu îl strâng cât pot de tare în brațe!
-auu..auu..aer
-lasă că aşa faci şi tu cu mine..te pui cu toată greutatea şi nu te mai ridici
-euu?nu fac aşa ceva!    ŞI fix asta face acum.Se pune peste mine de parcă aş fii pernuța lui.Off îmi vine să îi arăt eu lui dar e prea greu şi nu mă pot mişca.
-Filiiiip..nu mai am aer..Fipiiiiiiip
-da?nu mai ai?îți dau eu dacă ai nevoie.
Mă pune pe spate şi mă sărută.
E tare dulce ..Sărutul lui e ca aerul pentru mine.
-mai vrei?
-daa

Toate zilele petrecute lângă el sunt amintiri prețioase.Le strâng pe toate.
Când vine seara de la lucru sunt cea mai fericită.
-în fiecare zi mi-e dor de tine?
-dar la mine te gândeşti?
-normal cã da!
Filip lucrează cu frații lui pentru o companie de clădiri înalte.Ei le construiesc.Mi-e frică câteodată pentru el fiindcă nu e sigur întotdeauna ce se poate întâmpla la muncă.
Sunt zile în care sunt o soție şi mai iubitoare de atât şi îi fac vizite surprize la lucru ducându-i ceai dulce,cafea,prăjituri sau chiar şi prânzul.Ceilalți sunt invidioşi dar nu îmi pasă.Dacă îşi doresc şi ei prânzuri calde şi săruturi dulci la amiază să îşi caute neveste :)))
Câteodată chiar râdem de cei care sunt noi.Sunt singuri săracii şi departe de casă,chiar şi-ar dorii şi ei să aibă parte de asemenea lucruri.

Când am terminat şcoala am făcut cursuri de croitorie.Mi-am dorit mereu să îmi cos rochițe aşa cum mi le imaginez eu,aşa că împrună cu nişte colege ne-am deschis un mic butic.
E de fapt un fost magazin mixt care a dat faliment acum câțiva ani iar proprietara nu avea ce face cu locul şi ni l-a donat nouă,tinere dornice de lucru:)
Suntem de fapt 5.Eu,Lara ,Elisa,Kate şi cea mai mică dintre noi Mia care are 17 ani.Ea a dorit să termine şcoala mai repede,îi place mult să fie îmbracată frumos şi chiar e foarte drăguță.E la fel de mică ca şi mine,părul ei fiind mai deschis şi are ochii mari ,căprui.
Elisa şi Kate sunt surorile cântărețe.Mereu le auzi fredonând prin magazie împăturind materialele iar Lara e cea mai mare dintre noi.Are 20 de ani.Ea se va ocupa de administrația buticului.Pot spune că am încă un vis devenit realitate.
❤✔

❤✔

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

💐🗻💌

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


💐🗻💌

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 12, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

EclipsaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum