İlk Aşk

6 1 0
                                    

Ada'dan

Allah kahretsin şu anonim yüzünden kafam dağıldı.Bu gün Sena ile dışarı çıkacaktık.Sena illaha ki tutturdu Cem de gelsin diye.Cem yüzünden hiçbir şey yapamıyordum.Sadece 1 gün dışarı çıkabiliyordum hafta sonu.Ama Sena beni sürekli Cemle yaklaştırmaya çalışıyordu.Ben ona ne kadar ondan iğreniyorum desem bile zorla onu da getiriyordu.Nisan ayında olduğumuz için bizim yaşadığımız yer sıcak oluyordu.O yüzden kısa kollu yarım üstünde bitches yazan mor sweatshirt giyip altıma da yırtık mom jeansımı giydim ve tabii ki beyaz convers.Belimden biraz yukarda olan saçlarımı tarayıp salık bıraktım.Saate baktığımda"OHAA SAAT 14:20" dedim.Sena ile 5 dakika sonra bizim evin orda buluşacaktım.Hemen kapıdan çantamı alıp merdivenlerden 2'şer 2'şer indim.Tam ayağım kaydı düşüyordum ki kolumdan beni tutan bir meteor.İçimden dedim ki "oha meteor" sonra çocuk gülmeye başlamıştı.Ne yani ben onu dışımdan mı söyledim.Sonra hemen teşekkür ederek aşağı indim.Sena tam da beni bekliyordu.Sonra hemen bizim ordaki kafeye gittik.Ona olanları anlatırken gülme krizine girdi kolunu çimdirince yüksek bir şekilde"AHHH ne çimditiyodun maymun suratlı"dedi herkes bize bakınca etrafa göz gezdirdim.AMANIIIINN o taş buraya gelmişve yanında ki kişi Cem miiii???.Kafamı hemen başka tarafa çevirip pastamı yedim.Sonra sarışın bir kız bana gelip "telefonundan 2 dakika annemi arayabilir miyim"dedi.Kız tahminen 12 yaşlarından dı."Tamam arayabilirsin"dedim.Kız hemen telefonu alıp birşeyler yaptıktan sonra kulağına götürdü.(Eveeet kız annesini aradı yine çok zeki olduğum için bunu hemen anladım).Kız birşeyler söyledikten sonra telefonu kapattı ve "teşekkür ederim" dedi ben de "önemli değil" dedim.Sonra telefonu bıraktı ve hızla kapıdan dışarı çıktı.

Sena ile 3 saat oturduktan sonra eve geçtim.İnterneti açtığım anda bildirim sesi geldi.Bir baktım kii OLAMAZ anonim mesaj atmış.

A*:Sana demiştim o engel kalkacak diye.;)

A:Ulan it nasıl yaptın lan hemen söyle.

A*:Her küçük kıza güvenmemelisin :**

Ekrana aval aval bakarken dediği şeyi anladım.Ulan küçük kız.Hayır yani kızı niye alet ediyosun ki değil mi ama salak adam nolucak.

A:Ulan küçücük kızdan ne istedin lan kendin yapsaydın ya yoksa karşına çıkamıyo musun.

A*:Bana bak kızım beni deli etme gelirim evini basarım

A:Annem babam evde

Annem ve babam iş görüşmesi için yurtdışına gitmişlerdi ama bu onu ilgilendirmez.

A*:Hmm ama annen ve baban yurtdışında.

A*:Hem etrafına bakmayı kes

Evet etrafıma bakıyordum o bunu nasıl bilebilirdi ki.Kapı çaldı ve ben muhtemelen Sena geldi diye açmıştım.Açmaz olaydım kapıda benim yaşlarımda benden uzun bir çocuk vardı.

"K-kimsin" dedim
"A aa hani ben korkaktım aşkım noldu HANİ BEN KORKAKTÌM" dedi ben bağırınca korkudan titremeye başladım ama o hala daha bana dik dik bakıyordu.Suratında maske ve şapka olsa da sinirli olduğu belliydi.
"S-sen h-hastasın y-yaklaşma bana(!).
S-sakın dokunma anladın mı uzaklaş benden" dedim ben ona her bağırınca damarlı ellerini daha çok sıkıyordu ve birden sakince konuşmaya başladı"Hahahaha evet hastayım senin yüzünden hareketlerimi kontrol edmiyorum.Sen benim ilk aşkımsın kıyamadığımsın.12 yıldır peşindeyim ama sen beni bir kere olsun fark etmedin."diye sonlara doğru bağırınca korkudan ağlamaya başladım.Ve ona tek birşey dedim"Burayı terket"(allahım şuan aklıma buraya terket diye bağiran dede geldi) ve aniden bana sarılmasıyla şok oldum beni öyle bir sarıyordu ki kemiklerimi kırabilirdi.Sanki yılların acısını çıkarır gibiydi.Beni bıraktığı anda hemen kaçıp gitti.Ben daha ne olduğunu anlamadan o çoktan kaçmıştı.Ama güzel kokuyordu hem de bayağı güzel...


AnonimciğimizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin