Miss. Potter, Harry Potter düşkünü bir kız...
Harry 'yi tanıması hayatının büyük bir kısmını değiştirdi.
Çünkü artık o bir muggle değil bir büyücüydü !O bir muggle değildi bir büyücüydü ..
Sadece büyücü olduğunu bilmiyordu , hayatına bir muggle olarak başladı tıpkı Harry gibi ...Merhaba, ben Miss. Potter . Bir büyücüyüm ve binam Gryffindor , Harry ile Hermione'yi shiplediğimi söylereyek başlamak istiyorum. Hikayenin devamında anlarsınız.
Herşey bir gözlük çerçevesi ile başladı. Ben kendi halinde gözlüklü inek öğrenci tipinde birisiyim. Gözlüklerim çok eskimişti, yeni bir gözlüğe ihtiyacım vardı . İlk önce göz muayenemi oldum ve çerçeve bakmak için gezmeye başladım
Değişiklik olsun istiyordum, farklı herkesinkinden daha da farklı bi çerçeve . Okulumda herkes kare veya dikdörtgen gözlük takıyordu öyle bir gözlük seçmek istiyordum ki diğerlerinden çok daha farklı olsun. Gözüm yuvarlak çerçevelere takıldı, o çerçeyi incelemek istediğimi görevliye söyleyince "Harry Potter çerçevesi olandan mı ?" dedi. İlk başta pek anlayamadım ama sonradan Harry Potter'ın yuvarlak gözlüklü bir karakter olduğu aklıma geldi . Çerçeveyi taktım , çok beğendim almaya karar verdim. Parayı ödeyip çıktıktan sonra eve gittim.Annem gözlüklerimi çok beğenmişti , ablam da görevlinin dediği gibi " Harry Potter'ın gözlüğünden almışsın" dedi. Odama gittim ve gözlüğümü merak eden arkadaşlarıma fotoğrafını attım , herkes Harry Potter demeye başladı bana. Okulda bile beni tanımayanlar "Harry Potter "diye sesleniyordu. Bu durum git gide artınca bir araştırayım dedim . Harry Potter, Harry Potter...
8 filmli 7 kitaplı, büyük bir hayran kitlesi olan bir seriydi. İlk filmlerini izlemekten başladım, birinci filminden çok etkilenip diğer filmlerini de izlemeye başladım. Çok sevmiştim hemde sebepsizce aşırı sevmiştim. Bir şey beni ona doğru çekiyordu. Filmlerinden sonra kitaplarına başladım . Sonrasında ürünlerini almaya başladım. Çanta, sweat ,kolye-bileklik,kupa,defter ,asa...
Sonra büyüleri tam anlamıyla öğrenmeye başladım, en sevdiğim karakter Hermione oldu. Sonra çok garip bulduğum Harry ile Hermione'nin sevgili olmayışıydı. Bence Harry ile Hermione olmalıydı.
Okula da bir potterhead tarzında gitmeye başladım. Herkes Harry'ye çok benzediğimi söylemeye başladı bu durumdan aşırı hoşnuttum.
İleri ki zamanlarda instagram biografime Harry Potter yazdım , okulumdan birisi bana mesaj yazdı. Başladık konuşmaya, oda bir potterheaddi. Böyle böyle baya bi konu uzadı. Gerçekten hoşuma gitmişti.
İleri ki zaman neyi göstericek hiçbir fikrim yoktu ama içimde belirsiz bir his vardı.
Engelleyemediğim...İNSTAGRAM:MISS.POTTER
HİKAYEME OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN 🌹
YENİ BÖLÜMLER OY VE YORUMLARINIZ İLE GELİCEK :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MISS.POTTER
Short StoryGelecekte ne olacağına dair tek bir fikrim yok. O kadar parçalandım ki , artık susmak istiyorum. Sonsuza kadar susmak... Bir daha birinin beni kırmasına izin vermemek için kendimi sessizliğe gömmek. Obliviate..! Hatırlamak istemiyorum..