Aşık Oldum Falan

146 12 7
                                    

Bu bölüm değişik bir konu üzerinden gidicek...

Harry'ye olan sevgim git gide artmaya başlayınca arkadaş çevrem arttı ama birisi vardı. Çok farklı olan, aynı okuldaydık fakat onu tanımadan önce hakkında hiç iyi yorumlar yapmıyordum bir nevi önyargıyla konuşuyordum . Ama arkadaş olunca sevmeye başladım ,o kocaman önyargı duvaranı yavaş yavaş yıkmaya başladım.. Yakın arkadaş olduk , sonra kanka. Neredeyse her gün Harry hakkında konuşuyorduk ve bu gerçekten güzeldi . Okulda tanıdığın tek potterheaddi. Olaylar şöyle kıvrılmaya başladı:
Okul teneffüs aralarında okulun etrafını tavaf etme diye bi gelenek var öğrenci tayfasında, bizde bunu yapan öğrencilerdik. Teneffüs zili çaldığı gibi bahçeye koşup etrafını tavaf ediyorduk :) Tabi arkadaşımda çıkıyordu dışarı . Bir gün öyle bir an olduki nasıl anlatsam bilemedim. Karşı karşıya geldik bahçede , rüzgar yüzüne vurdu sarı uzun saçları havaya kalktı ve yüzü ortaya çıktı , yanakları al aldı ve masmavi gözleri bi anda ortaya çıktı ve ben iptal.
O an o çocuktan ne kadar nefret ettiğimi unutmuş ve kalbim bana sormadan beni başka duygular içine sürüklemişti . Yani kısaca aşık olmuştum . Bunu tam bir ay kabullenmedim, kendimi hep "sen onu sevemezsin" veya "o kim ki sen onu seviceksin" laflarıyla avuttum ama nafile işe yaramadı hala ona karşı hoşlantı içerisindeydim. Ama elimden gelen bişey yoktu , okulun hepsi ona asılıyordu ve ben nasıl çıkıp seni seviyorum diyecektim ? Asla diyemezdim . Bir süre olanları izledim , sadece izledim ve stalk yaptım. Stalk çok işime yaradı bu konuda . En sonunda öğrendimki bir kızla arasında böyle bir mevzu varmış .Kızı araştırdım falan sonunda buldum ve kızla kanka oldum :) Bu daha başlangıçtı. Sonra ikisiylede kanka olunca aralarındaki mevzuyu daha derinden öğrenebilme fırsatıni yakaladım . Sonuç şuydu çocuk istemiyor kız ısrar ediyor. Kıza bir gün onunla konuştugumu kanka olduğumu söyledim bana verdiği cevap "senin suratını mermere portre yaparım ondan uzak dur" . Bu mesajı görmemle sinirlerimin tepeme çıkması bir oldu .Anında çocuğa yazdım ve screenshot attım . Bana " yarın 40 dakikalık arada bahçede buluşalım kızı da çağır " dedi. Bende tamam dedim ve yarını bekledim..
Ertesi gün olunca 40 dakikalık arada denildiği gibi bahçeye indim ve kızı da yanımda getirdim . Konuşma başladı
Kız: Beni neden çağırdın?

Çocuk: Dün benimle konuştuğu için hakaret etmişsin ona ?

Kız: Evet ettim.

Çocuk: Şunu aklında bulundur benim için tek bir değerin yok ve arkadaşlarımdan uzak dur birdaha hakaret edersen sonu kötü biter.

Dedi ve konuşma kızın çekip gitmesiyle son buldu. Ama ben varya ne biçim mutlu oldum. Sevinçten sınıfa kapıya tekme atarak girdim. Sonra planlarımı harekete geçirdim . Tek engel o kızdı ve oda ortadan kalkınca diğerleri umurumda değildi.
İlk önce mesaj attım nasıl kızlardan hoşlanıyorsun falan böyle bi röportaj yaptım ama başkası için soruyorum ayağına yattım , çocuk da gerizekalı değil ya anladı ama anlamadı ayağına yattı o da . Gel zaman git zaman artık son hamlemi yapmaya geldi o zamanların popüler uygulaması sarahah'a başkasının ağzından yazıyormuş gibi "seni seviyor pencerede arkadaşıyla konuşurken duydum ama bunu ona söyleme inkar edicektir" yazdım. Beş dakika sonra paylaştı ve bana mesaj attı
-Gerçekten öyle bişey var mı?
-Yoo o nerden çıktı .
-Bana cevap verir misin?
-Benden cevap alamazsın.
-Bende Azra'ya sorarım.
-İstediğini yap. Dedim ve hemen Azra'nın hesabına giriş yaptım. Bu arada Azra en yakın arkadaşım kardeşim gibi. Konuya dönelim , Azra'nın hesaba mesaj atmış ve ben Azra aktif olmadan cevap verdim .

-Ona söyleme ama öyle bişey var , benim dediğimi öğrenirse çok kızar .

-Bende ona karşı boş değildim.

-Oha

-Efendim ?

-Yok bişey çıkmam gerek. Dedim ve kendi hesabıma geçiş yaptım . Çok yıkık olduğum burdan anlaşılıyor her işi kendim hallediyorum. Bana bir kez daha sorunca ;
-Evet senden hoşlanıyorum bişey mi diyeceksin ?
-Sakin ol . Sana karşı bende boş değilim diyecektim.
-Anladım.
-Çıkmak ister misin ?
-Olabilir.
-Çıkıyoruz o zaman.
-Tamam.
Konuşma böyleydi o anın şokuyla 30 dakika duvara hareketsizce baktım , hayattan kopmuştum ." Potterhead bi sevgilim var yaşasın" modundaydım sakin bi haldeydim. Gelecek günler çok değişik olacaktı benim için...

POTTERHEADLERİM YORUM ATMAYI  VE OYLAMAYI UNUTMAYIN !!!
İNSTA:@msspotter

MISS.POTTERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin