20. Dikkat! MESAJ!

423 43 38
                                    

Herkes uzun uzun kavga ettikten sonra gök gürüldedi , laf atana karşı taraf cevap verecekken hep birlikte sustular ve oturarak camdan baktılar . Yağmur yağıyordu.  


FETHİ DEN

Şu anda a kızlar aynı şekilde oturmuş bizse   koltuğa oturmuş ve susuyoruz. En kenarda " Japon ! " demin yaptığı gibi eli koltuğun kenarında başını üstüne koymuş , onun yanında aşağıda" Kelebek ! " geri yaslanmış bacaklarını çapraz bir şekilde birleştirmiş , yere ayaklarını tam koymamış parmak ucunda duruyor ve şuan tek onlarla uğraşabiliyor , yan yani bizim koltukta " Kâhküllü ! " var o da geriye yaslanmış fakat başını da geriye atmış , " Kelebek ' in ! "  yanında " Mavi ! " var ve o da aynı şekilde başını geriye yaslamış fakat başı " Kelebek ' e ! "  doğru duruyor . Niyeyse biz onlar hep farklıyken , hepimiz aynı şekilde oturmuş bacaklarımızı açıp ,  ellerimizi birleştirip , dirseklerimizi de bacaklarımızın üstüne koyup , eğilik bir şekilde oturuyoruz . 

Oturuyoruz , oturuyoruz , oturuyoruz , oturuyoruz ...

Aman ne güzel !

Sessizlik şükür ki bozuldu bozansa hepimizin telefonuna aynı anda gelen bildirim sesleri oldu . Bi dakika , " Aynı anda ! " mı ?!


NAZLI DAN 

Babamdan mesaj vardı daha okumadan kızlara döndüm onlar da hemen dönmüştü. Eylem ' e döndüm hepimiz göz işareti ile gel derken o zaten anlamıştı hemen kalktı Bahar ın yanında oturan " Açık çakma lens sarı  ! " yı ittirdi ve onun yerine oturdu . Tabi o ne olduğunu anlamadı fakat mecbur o da Eylem ' in yerine oturmak zorunda kaldı . Erkekler bizi gördüğünden mi yoksa onla da gizli olduğundan mı ne şu Bahar ın  ad taktığı " Sarı Çocuk!  " da  yanlarına " Açık Sarı' nın " yanında koltuğun kenarına oturdu.  Biz hemen birleştik tabi gören olsa " bunlar iç içe girmiş ! "der . Sorun da şu ki bizi gören var . Bahar eğildi bize doğru biz Suyla başımızı yukarı doğru kaldırdık Eylem de yaklaştı eğildi hafif . 

Fısıltıyla konuşmaya başladık; 

N: Babam! 

S: Benim de!

E: Valla hala okumayı biliyorsam ... , benim de babam !

B: Benim de ! 

Önce herkes kendikini okudu daha sonra birbirimize çevirdik !

Sırayla birbirimizinkini okuduk . Önce Eylem , sonra Bahar , daha sonra Su ,  ve en son da benimkini 

B: Kızım itiraz hakkın yok hiç sorma ! 2 gün sonra seni şirkette bekliyorum kızım . Gelmeme şansın yok,  bahane de türetmeye çalışma . Dikkat et kendine !

~~~~~~~~~~~~~~~~

B: Kızım , 2 gün şirkete gelmeni bekliyorum , umarım gelirsin . Bekliyor olacağım seni ! Dikkat et kendine Bahar' ım !

~~~~~~~~~~~~~~~~

B: Maviş' im benim , 2 gün sonra şirkete gelmeni bekliyorum . Ama kesinlikle gel ! Umarım iyisindir !

Ve bana geçtik 

~~~~~~~~~~~~~~~~

B: Manyak' ım , tamam tamam güzel' im iyisindir umarım ... 2 gün sonra şirkete gel bekliyorum seni !

Hepimiz şok,  ağızlar açık ! Yutkunulamıyor , gözler büyük ! OHA OHA OHA ! 


YAVUZ DAN 

Hepimize mesaj gelmişti , babamdandı benimki . Kızlar bi anda kalktı falan baktık bunlar gizlice yapıyor biz neden belli edelim ? Belki merak ederler ha ? Tabi ben Ateş i ittirdim falan gerçi gerek de kalmadı fazla çünkü " Kâhküllü ! " onu kaldırdı , kaldırmasa ezilmişti ,  yazık çocuk .

Ateş i de ittirdim hemen yan taraftaki koltuğa oturdum zaten salon değil diye geniş olan oda olduğundan ... Evet , geniş . Bizimkiler bana mal mal bakıyordu ayrıca kızları da anlamaya çalışıyorlardı , ben gibi !

Y: Bakmayın mal mal ! Onlar gizliyor biz de fazla önemli olmasa bile hatta bankadan bile gelse gizlicez.  Hem belki merak ederler ?

Fey: Aa bu ne zekilik 

Y : Aa bu ne mallık

Öyle deyince göz devirdi tabi ben de devam edeyim

Y: Sen bi sus da bi kere de dinle 

Fey: Abi sen de hep bi kere de diyosun toplasak 300 yapacak ya da belki daha fazla

A: Haklı 

F: Valla bak doğru da  lan oğlum mecaz ışte 

Y: Valla mı lan

F: Valla

Y: Hayretler içerisinde kaldım teşekkürler Fethi Bey 

F: Ne demek ne demek rica ederim 

Y: Lan sus çarpcam 

Fey: Abi o değilde ben okudum hepimizin babası şirket e çağırıyo bizi

F: Niye ki lan acaba

A: Çocuk nerden bilsin 

Fey: Yani abi 

F: Ortaya attım lan ben

A: Yavaş at kafamıza gelmesin 

F: Vallaha mal bu !

Y: Lan o Değil de bi durun , oğlum benim telefonum arka cebimdeydi lan ne ara aldın üstelik nasıl aldın !

Fey: Abi yok artık ya 

Fethi de gülmeye başladı ama napiyim telefon ordaydı 

A: Bide bana mal derler


774KELIME




KIZLARA ERKEKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin