22. Saç

392 43 37
                                    


FETHİ 

O mükemmel bir yemek kokusu mu ? Harika kokuyor . Burnum yanık kokusu hariç başka kokulara alışık değil de . Hemen aşağı inmem gerek . Evet kesinlikle üstümdeki bu mükemmel kırışık kıyafet ve dağınık saç ile , evet aynaya bakıp daha sonra göz devirdim. 

Öf kim hazırlancak şimdi 

Giyinmek ? Tamam , diş fırçalamak ? Tamam . E bence artık aşağı inebilirim.

Evet maşallah bana aşağı da indiğime göre aferin , başarı başarı başarı . Hocam bana 100 vermeyerek ayıp ediyorsunuz .

Ee , kimse yok . Bunlar benden , bak benden daha geç mi kalkıyorlar ? Iyi de saat kaç ki be!

O neydii sağ omuzum , elveda . Canım birtanem omuzum , seviyordum seni . Sensiz yapabilir miyim bilmiyorum . Keşke bırakmasaydın beni . AZ ÖNCE OMUZUMA BİŞEY ÇARPTI ÇARPMAK NE DELDİ GEÇTİ.  Kardeşim napiyon atom mu parçalıyosun  . Anladık meteoruz da bu kadar da olmaz 

E: Ayy şey pardon ya , bi saniye . Önüne baksana be !

F: What ? Ya karar verir misin lütfen beynime yazık bak içerde ağlıyo yapmayın ama böyle 

E: Üf sanki ne dedik , insan gibi yürü ışte aa !

F: Sen de insan gibi yürü o zaman dicem de pek mümkün değil 

Göz devirdi aha ben tamam gülemezsin Fethi olmaz .

E: Her neyse , günaydın ! Gerçi günaydın insanlara denirdi ama 

F: E tamam işte sorun yok insan olmayanlar da günaydın diyebiliyorsa insan olmayanlara günaydın demek de sorun değil 

Ha ha ha göz kırptım ve ilerlerim. Ovv o ne bakış " Kâhküllü ! " . İlerliyom da nereye gitcem? 

E: Nereye ?!

F: Bilmem

E: Geç mutfağa ya da şey yani şimdi yemek odasına gidersek iki saat gelmezler bizim geçen , dün akşam oturduğumuz odaya gidelim .

F: Tamamdır. 


FEYZULLAH

Bu saatte neden kalktım hiç bir fikrim yok . Mal mıyım acaba ? Öf kalkam bari . Ateş ayısı uyuyo mal! Hiç giyinemicem tamam düzgün gözükmem gerek de banane ya üşendim. Kapıyı açtım amacım odadan çıkmaktı fakat çıkamadım sanırım evet . Sanırım beyin kanaması geçirmekteyim evet başım yarıldı be! 

S: Ovvv

Fey: Ahh yavaaş! 

S: Sana yavaş be , illa ışık mı koymak lazım,  istersen yaya geçidi koyalım ya da çizelim he ne dersin ? Tabelalara ne dersin ? Hatta şey şey , Dikkat ayı çıkabilir! Cok güzel, mükemmel olur evet . Ya sen orman yolunu kullansana , niye burdan geliyosun ki zaten sen başka yol mu yoktu ormanda rahat rahat kendi cinslerin ile beraber yürürdü ki sen dim- ohaaa,  senin saçların dağınık mııı?

Fey: Allahım yakınlarda mezarlık varsa biri bana konum atsın hemen gidiyorum

Sanırım öldüm , motor yutmuş olamaz değil mi ? Anladığım tek şey son cümle sanırım.  Ha bi de hep laf attı,  saydırdı,  saldırdı,  gömdü .

Fey: Evet 

S: Bu kadar kısa cevap mı?  Şaka mısın 

Fey: Bu kadar uzun cümle mi , insan mısın ?

S: Aman banane kıt olan sensin 3-5 cümle söyledik şurada 

Fey: 3-5 ? Kızım saysak ordan roman çıkar 

KIZLARA ERKEKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin