FEYZULLAH DANYana kaydı bi de ay çok meraklıydım. Kaydı , tekrar kaydı evet ama kesin Ateş var diyedir o. Böyle geri dönersin.
Aslında kız tam da yanımda değildi hani , aman neyseE: Ne kadar zamana varırız bebekim
B: Baktım demin , telefondan gösterdiğine göre 1 buçuk saate ordayız bitanem.
E: Ooğğff tamamdır canım
F: Öf bi de sevgilim diyin
E: Diyoruz ki zaten , niye bi sıkıntı mı var ?!
F: Y-yoo n-ne alaka ya , hiiç
Fey: Bence de öyledir o , abicim sen sus bence ama dimi yani
F: Evet evet ya bence de aa
A: Bir buçuk saat böyle boş boş durup üstelik sizin gereksiz konuşmalarınızı mı dinleyeceğiz ?
Y: Haklı!
B: Şarkı ya ne dersiniz ?
S: Süper olur derim
Fey: Söpor olor doröm
S: Ay sen dalga geçmeye mi çalıştın , ay ay ay hiç de beceremezmiş
A: Herkesin zevki aynı mı ki yaa şimdi herkes birbirine laf sokmak için uğraşır
B: Haklı aslında yaa
E: Doğru
S: Siz bilirsiniz ama ben kendim şarkı dinlicem * çantasından kulaklığını ve telefonunu çıkarır Feyzullah ' a döner*
S: Bana bulaşma !
Fey: Ben mi ? Aa ben , ben ne zaman sana bulaştım be !?
S:Tabi tabii , o soru yanlış . Sen ne zaman bana bulaşmadın kii !
Fey: Doğru dedi aslında ama tabiki kabul etmiyorum
S: Ne edersen et * tekrar yan koltuğa kayıp cama yaslanır ve kulaklığını takar şarkıyı açar*
* açabilirsiniiizzz 👆*SU DAN
Kulaklığımı takmış yolu izliyordum ;
Öyle boş boş , bi değişiklik beklercesine. Hayatta şanslı mıyım yoksa şanssız mıyım ben bile bilmiyorum . Bazen canım gereksizce o kadar çok sıkılıyor ki kendimi boğuluyorum da kimse beni kurtarmaya gelmiyor gibi hissediyorum .
Yine öyle oldu , kendimi bir denizde boğulurken buldum , yine etrafımda kimse yoktu , hem de hiç kimse...
Ve ben boğuluyordum , sanırım son kez nefes almıştım , evet sanırım öyleydi.
Aniden sıçradım elimi tutmuştu biri , kim olduğunu görmek için başımı çevirmem gerekti evet . Ona döndüm , bu Kısık Göz.
Sanırım biraz terlemişim.
Fey: Iyi misin ?
Kulaklıklarımı çıkardım, başımı evet anlamında salladım .
S: Hı hı evet , iyiyim.
Bu , bu benim dinlediğim şarkı . Kulaklıklarımı çıkarmıştım fakat hala aynı şarkı üstelik aynı yeriydi , ama nasıl ?
B: Kızım , boşa öyle şaşkınca bakma , senin telefonuna bağlandım , yine güzel şarkı tercihi , vay be üstelik , sen iyi misin ?
S: Haa , ha iyiyim evet
A: Yanlız aynen he güzel tercih
N: Sus da dinleyelim o zaman
A: Haa , sustum ya●●●
Hepsi sessiz bir şekilde oturuyordur. Nazlı arada Ateş e bakıyordur , nasıl biri olduğunu anlamak için . Arada da da Fethi ye , Eylem de tabii.
FEYZULLAN DAN
Hala cama yaslanmış duruyor . Tek fark şarkıyı kullaklıkları ile değil direk kulaklarıyla dinliyor. Yalnız fark etmeden hala ona bakıyorum * önüne döner * aslında iyi bi kız yani iyi mi bilmiyorum aslında. Neden öyle dedim ki ? Tanımıyorum sonuçta . Ama güzel yani yalan yok . Mavi mavi gözleri falan. Dalıp gidiyo insan , e tabi ben insan olmadığım için , herkes öyle diyor ya tabi herkes değil aslında bazen arada hakaret . Sanırım tek hakaret eden de kızlar, Mavi.
Tüm kızlara , 4üne de yakın davranmam gerek , tek benim değil hepimizin. Başta iyi davranıcaz , yakın olucaz . Hatta belki de " aşık " edicez bilemem . Tabi aşık olmayan yok evet ama bilemem kendileri karar versin . Ben olmayın derim , sizin için kötü . * sırıtır* hem fark yaratırsınız " tek aşık olmayan " . Ya da düzeni bozmayın evet evet .
ATEŞ DENŞu Kelebek , gerçekten kelebek gibi değil mi ya ? Nerden bilinsin oğlum değil ışte saçma saçma . Ama sürekli laf atmaları . Peki ya kendilerini koruyabilmeleri * gülümser * çok farklılar ya onlar . Ama iyi ki de farklılar , hem de çok yaa.
Arada bakıyor mu bana mı öyle geliyor * gülümser * şirin ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLARA ERKEKLER
Teen FictionYeni bir okul , yeni belalar! 4 cesur kız ve 4 huysuz erkek?