capitolul 4

16 2 0
                                    

   A trecut o saptamana si deja imi fac griji pentru ciudatul ala.Nu a mai venit deloc la scoala, acest lucru ma face sa ma ingrijorez.Cu eprubeta pe care a lasat-o in gunoi am mers la un laborator , unde am cerut sa imi spune ce contine mai exact.Cei de acolo mi-au spus sa astept o saptamana , azi dupa ore voi merge acolo pentru rezultate.
    Dring, dring!Se pare ca acum e momentul adevarului, orele sau terminat asa ca imi strang lucrurile sa merg la laborator.Ies din scoala si merg in statie asteptand autobuzul.Cat stau acolo singura fiindca azi am avut ore dupa-amiaza si este 19 ceasul.Ei bine cat statea acolo cineva imi pune mana la gura si ma trage in spate.Ma zbat sa ies din steansoarea lui , dar fara folos.Ajungem la marginea statiei si cand sa dam coltul cineva il loveste pe tip in cap cu o bata.Cad pe jos si lacrimile imi curg ca fantana din ochi.
Al:Vino repede pana nu se ridica de jos.
     Ma trage sus si il urmez,  alergand pana la masina.Un barbat costumat in majordom o deschide si intram inauntru.Majordomul porneste masina si ajungem in fata unei vile .Portile se deschid automat si noi intram in curte.
    Locul era imens , nici nu stiam ca exista asa ceva aici.Usa imi este deschisa si Alexander statea cu mana intinsa .Nici nu stiu cand a coborat din masina, ii prind mana si cobor si eu din masina.
Al:Vino!Vom merge undeva unde este cald si bine.
    Nu stiu de ce,  dar il iau in brate.Il strang tare si intram inauntru impreuna.In interiorul  vilei totul era modern si frumos aranjat.Mergem in sufragerie unde era o canapea imensa neagra in fata careia stateau un semineu, o masuta din sticla, alte doua fotoli si un covor din blana de urs.
     Ne asezam pe canapea si majardomul imi aduce o patura din blana de urs si o cana cu ceai.
Al:Bea putin te va face sa te simti mai bine.
E:Bine.
    Beasi ceaiul avea un gust ciudat, parea simplu insa avea ceva in plus.Nu mi-a mai pasat si am baut tot continutul .Desi era cald , nu era foarte fierbinte ca sa ma frig la limba.Eram inca in bratele lui Alexander care privea semineul in care un foc micut parea ca isi da duhul. Majordomul a venit cu mai multe lemne si le-a bagat in semineu. Focul a inceput sa devina mai puternic si puteam sa ii simt caldura pana la mine.Nu caldura aceea venea din alta sursa.Alexander continua sa ma mangaie pe cap in timp se cu o mana ma tinea in bratele lui .
E:Multumesc.
Al:Nu imi multumi.Am facut ceva normal, nu asta fac prieteni.
E:Ba da, dar tot trebuie sa iti multumesc.
Al:Deci suntem prieteni.
     Nu stiu daca a spus-o ca o concluzie sau doar a sugerat asta.
Insa ceva tot imi spune sa nu am incredere de el.
E:De ce nu ai venit la scoala?
Al:Ti-am spus ca sunt ocupat cand am fost la tine.
E:Ai spus ca vei pleca o zi nu o saptamana.Mi-am facut griji.
Al:De ce?
E:Pai...nu stiu.
Al:Atunci nu ma mai trage la raspundere.
E:Puteai sa suni si tu.
Al:Nu am numarul tau.
E:Atunci ti-l dau acum.
Al:Mai tarziu inca esti speriata acum.
E:Uite cine vorbea, domnul care se ascunde sub paturica.
Al: Poate ca ma ascund sub patura , dar tot eu te-am salvat .
E:Da , bine.
      Acesta ma intoarce cu fata la el si se apropie de fata mea.Imi pupa fruntea si capul , dupa imi miroase parul.
Al:Unde te duceai la ora aia?
    Am si uitat de analizele pe care trebuia sa le iau.
E:Amm..pai mergeam sa imi fac niste analize medicale.
Al:Iti pot face eu mult mai rapid. Daca vrei mergem acum in laborator si iti arat si inventia mea.
     Putea fi un bun mod in care sa aflu mai multe despre el.Poate pot afla acum mai multe despre aceea substanta.
E:Sigur.
Al:Nu va dura mult.
        Merg dupa el, desi nici acum nu mi-a dat drumul la mana .Parea ca nu vrea sa ma lase sa scap din vila lui.Ajungem in fata unui perete si acesta spune niste lucruri intr-o limba ciudata .Pretele se deschide si lasa loc unui hol imens ca cele din spital.Intram inauntru si peretele se inchide.
E:Unde e laboratorul?
Al:Pai a treia usa pe dreapta.
E:Celelalte camere ce sunt?
Al:Nu e treaba ta.
     Avea o voce rece si rea, ca un parinte cand isi cearta copilul ca a facut o boacana. Intam in laborator si ce vad acolo ma lasa masca.O multime de aparate ciudate , eprubete, substante fosforecente, dulapuri cu unstensile, o masa unde erau mai multe proiecte si lucrari si un pat ca cele din cabinetele medicale insa mult mai avansat.Deasupra lui era un aparat ciudat care arunca o lumina verde .
Al:Aseaza-te sa iti iau o mostra.
    Il ascult si acesta imi ia o mostra , dupa vine cu o alta siringa si merge la cealalta mana
.
E:Ce faci?
Al:Iti iau o mostra pentru depistarea alergiilor.
E:De ce?
Al:Pai nimeni nu stie sigur care sunt toate alergiile lui si cat de mult actioneaza acestea asupra noastra.Am nevoie de cineva care sa imi doneze putin din sange pentru noua mea inventi.
     Eram debusolata, l-am lasat sa isi faca treaba si am studiat in continuare camera.Era ciudata ce simteam si mintea si spunea adevarul, cum sa amestesti aceste lucruri.
Al:Poftim lista cu totate bolile pe care le-ai avut si ce ai putea sa iei.Ar trebui sa mananci mai multe fructe.
E:Bine .Acum iesim de aici?
Al:Da.

Savantul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum