Ajungem iar pe coridor si mergeam la etaj unde erau foarte multe camere .
E:Ce facem aici sus?
Al:Te conduc in camera ta .
Ma opresc si acesta se intoarce nedumerit spre mine.
Al:De ce te-ai oprit?
E:N-am sa stau aici.
Al:Ba da.Am vorbit deja cu parinti tai, crezi ca nu stiu ca in momentul asta esti singura.
E:De unde sti tu asta?
Al:Asta nu conteaza.Ai suferit un soc si o trauma, trebuie sa stai intr-un loc cu mai multe persoane .
E:Sunt bine.
Al:Fizic da, insa pun pariu ca daca te las singura in intuneric mori de frica .
E:Nu e adevarat.
Al:Te minti singura, acum vino.
Nu vreau sa il ascult , dar in sinea mea stiam ca are dreptate.
Ajungem in fata unei usi albe cu anumite desene arginti pe margi, sus scrie un mare E.Asta imi pune multe semne de intrebare.Intru inauntru si dau peste un lux uimtor.Era camera visurilor mele, insa cum de se afla aici?
E:Ce e cu camera asta?
Al:Nu intreba.Acum culcate.
E:Ce e cu E-ul de pe usa?
Al:Ti-am spus , nu intreba.Maine iti spun totul.E bine?
E:Nu prea, dar fie.
Al:Super, acum la somn.
E:Nu pleci?
Al:Nu.
E:Esti enervant.Pleaca sau nu dorm.
Al:Nu.Acum dormi!
Simt o intepatura in brat si sunt cuprinsa de un somn adanc.Cad si inainte sa fiu invaluita de negura somnului simt asternuturile moi ale patului sub mine.
*************"***
Dring!Dring!Of de ce suna alarma e sambata.Iau telefonul si il inchid, sunt asa adormita ca nici nu imi deschid ochi.Ma bag la loc in asternuturi si il simt pe Alexander cu cauta ceva in pat.Imi gaseste bratul si ma trage in bratele lui.Nici nu incerc sa ies , si asa e prea puternic si am timp sa ma razbun pe el cand voi fi treaza.
**********dupa alte 5 ore******
Miam, ce miroase asa bine.Deschid ochi si pe noptierea de langa mine se afla clatite.
Fara sa gandesc ma infing in ele si le mananc pe toate.Au fost extraodinare, dar cine mi-a adus clatitele.Daca le-a facut Alexander, siringa!!Oare a pus ceva in ele?Deja le-am mancat ce pot face, trebuie sa plec acasa .Parinti vor veni azi acasa , cel mai probabil voi fi foarte mustrata.
Ma dau jos si imi strag lucrurile cand vad ca sunt toate merg la usa.O deschid si merg pe coridorul imens.Ajung la scari si cobor jos, ma dor picioarele de ce are asa multe etaje.
La ultimul etaj in capul scarilor era Alexander cu un barbat ciudat.Avea un tatuaj pe fata , negru semanea cu o arsura.
Merg la ei si barbatul ma priveste suspect.
??:Cine e fata?
Al:T.A.R.
E:Ce ai spus?
Al:Numele ei e Elena, o colega.Elena el e Tim.
E:Incantata e cunostinta.
T:De asemenea.Scuza-ne domnisoara insa noi trebuie sa vorbim , deci daca si putea sa pleci in camera ta .
E:Nu iti face griji eu plec acasa, Alexander poate valetul tau sa ma conduca cu masina?
Al:Da, Mathias!!
M:Da domnule?
Al:Du-o pe Elena acasa.
M:Bine.
Al:Apropo Elena au fost bune clatitele?
Avea o privire nebuna si indiferenta, era ciudat cum poate afisa astfel de stari.Frica sa instaurat iar in mine, ce pot face?
E:Da.
Cobor repede scarile jos unde sunt asteptata de Mathias.Ma conduce la iesire si imi deschide usa.Ajunsi in masina mai arunc o privire la vila impunatoare si pornim acasa.Ajunsa acasa ii multumesc ca ma adus si acesta imi zambeste prietenos.
Intru in casa acolo o liniste cumplita imi face corpul sa tremure.Fug la etaj in camera mea si imi arunc lucrurile prin camera.Deschid laptopul si caut mai multe informati despre Alexander.
Pana acum nu am gasit decat ca e un savant, biolog si chimist foarte bun.Pare o persoana foarte inteligenta, are niste teori ciudate dar si foarte interesante."Noile gene x" ma fascineaza csl mai mult, ce va uitsti asa la mine imi plac deobicei chestile sf.Aceasta teorie are la baza noile celule care se gasesc in corpul uman si vorbeste despre cum ar putea evolua omul daca am grabi putin procesul.A fost criticat din cauza acestei teori si dat afara din laboratorul din America.Caut date despre parinti lui, descopar ca acestia erau savanti si se ocupau foarte multe cu studiul sangelui si al celulelor.
O idee mia venit in cap si am fugit la un Moll din apropiere.Aveam sa iau un set de echipament chimic pentru a vedea daca sangele meu a suferit o anomalie.
Dupa ce ajung la magazin il vad trecand pe langa mine pe acel barbat cu tatuaje.Era o persoana foarte misterioasa si periculoasa.Mi-a trimis o privire amenintatoare si si-a vazut de drum.
L-am ignorat si am intrat in magazin.Am facut cumparaturile ai am plecat acasa.Masina parintilor era parcata in curte deci au ajuns acasa.Merg inauntru si le sar in brate.Ma intreaba daca sunt bine si de incidentul de noaptea trecuta.Le povestesc in mare ascuzand anumite detali, ca dupa sa merg in camera mea si sa imi recurtez singura o grupa de sange.Am comparat o poza de pe internet cu ce am observat eu si totul era normal.Mi-a mai ramas putin sange in epubreta asa ca am spalato.Urmeaza sa repet experimentul peste o saptamana, poate ma insel si Alexander e o persoana buna.Pana acum nu mi-a facut rau, poate e doar bipolar.
CITEȘTI
Savantul
General Fiction"-De ce ai venit aici?" "-Trecutul e cel care te urmareste,infruntal si dupa mergi inainte!" -"Nu te mai zbate !Of!De ce esti asa dificila?" "-De ce nu te opresti din ati face singur rau?" "-....fiindca te iubesc...."