Narita Airport
" Sure ka na ba talagang aalis ka ? " - Ryuta with matching puppy eyes
" I need to go Ryuta. You know my past. At saka nagemail na din si Mama pinapauwi na rin nya ako wala sya makasama dun " saad ni Mayumi
" All passengers of flight PR306 Narita to Manila please proceed to the lobby now "
" I have to go now Ryuta , Ryuzawa Please take care. Sayonarra"-Mayumi
" Take Care and have a good flight " -Ryuta
" Dont forget that we will always be here if you need us. You will always be our Hime just Call us hmm" - Ryuzawa
Nakasakay na ko ng eroplano.
Excited makita si Mama at syempre mahanap ang pumatay kay papa.
after 4 hours ng Flight.
" To all passengers please check your seatbelts and return your bottles and cups to our stewardess.We have already reach our destination. Please prepare to land"
Mayumi's POV
nakababa na ako ng eroplano at nakalabas na sa Naia2
" Haay .. I miss Philippines its been 10 years " ill try to change myself have a normal life after i recieved justice for the death of my father.
" Excuse me Lady Mayumi.Im butler Rex your mother asked me to escort you in your way to mansion please my Lady follow me " sabi ng isang lalake na nakacoat at all black
After riding the Limousine for 2 hrs and half we reached our destination sa mansion ng pagmamayari ng aking Mama.
" Mayumi my Princess welcome back. How's your flight ? " That is my Mother Arabela Santillian
" Mom I miss you so much. Im okay having a little bit of headache ngayon lang kasi ako ulit nakasakay ng airplane for 10 years. Namimiss ko na nga agad ang Takehisa clan at ang Dark Empire" paakyat na kami ng kwarto together with Butler Rex
" Shhhh! stop it my dear you are here in Philippines but please forget those people and start a new life here. I want you to become a real lady and experience everything as an ordinary person. "
" What?! They are my friends and i love them. I cant easily forget them. I can change myself but please wag mo ako utusan na kalimutan sila." Geez nakakaloka naman I already plan to change myself after kong makamit ang justice3 na nararapat kay papa.
" Honey your Father died because of being involved of that gang.Sana naman maawa ka sakin anak hindi ko kayang dalawa kayo ng papa mo pa ang mawala. Yun lang ang hinihiling ko at dahiln ko para umuwi ka. "
" okay Ma sige maybe I need a rest ayokong unang gabi na magkasama tayo e magaaway tayo. "
" Okay tomorrow you need to Dress and prepare yourself you will have a home coming party. I want you to meet our business partners and my friends . Okay? "
" Ma you dont have to. "
" But I insist para naman magkaroon ka ng mga kaibigan "
" Okay Can you leave my room now Ma? Im so tired .. "
Tumango lang Mama at lumabas na ng aking kwarto at ako naman ay nagpahinga na. Im sure tomorrow will be a long and tiring day .
----------------------------------------
Di ko kyo matiis kaloka .
Nagupdate na ako kahit maikli pasensya aa .
Sino sino kaya ang makikilala nya at
kakayanin kaya nya ang kumilos gaya ng isang babae?
paano na ang Gang at Yakuza Clan na hawak nya?
May alam kaya ang mama nya kung bakit namatay ang kanyang Ama at kung may kilala ba syang maaring gumawa non sa ama nya?
Abangan sa mga susunod na kabanata...
All Right Reserved 2012
LadyAerith™
BINABASA MO ANG
Dark Hime (on HOLD )
ActionThere was a legedary Fighter in japan known as DarkHime. She just suddenly disappear after her last fight in Ichigawa Clan. Where is she and when will she return?and would she return?