Beynim: hadi bu hikaye de Alec üste olsun
Kalbim: hayır
Beynim: tamam o zaman sadece bir kerelik?
Kalbim: hayır
Beynim: hadi ama sadece bir kerec-
Kalbim: olmaz
Beynim: lütf-
Kalbim: döverim
Evet. Alec ilk kez bana yumruk attı.
Kendime not: buna neden sevindim bilmiyorum. Ama bana en ufak bir dokunuşunda bile eriyorum
Kendime not 2: Jace'i pıçakla. Tekrar.
"Hoş geldin bebe-"
Eh, bunu bekliyordum. Ne de olsa onu kullanmıştım.
Alec'in attığı yumruk ile bir süre olduğum yerde kaldım. Hafif kanayan dudağımı silip tekrar sırıttım
"Hoş geldin bebeğim!"
Yanaklarına sulu öpücükler verirken kızardı.
"Şey, benim işim var da. Bir görüneyim dedim. Yoldan geçiyordum da"
"İyi misin?"
Daha da kızarıp başını eğdi. Dudaklarını sımsıkı kapamıştı.
"Hey" yaklaşıp omuzlarından tuttum ve hafifçe sarstım.
"Heyecan yapma Alexander tamam ilk seferin sayılır ama eğer hazır değilsen-"
"Magnus sana daha önceden kanlı Magnus dedikleri doğru mu?"
"Ne?"
Şaşkınlıkla ellerimi indirdim. Kaşlarımı çatıp yüzünü süzdüm. Gayet ciddi görünüyordu.
"Şey. Jace mesajlarımızı okumuş. Bana dedi ki 'Magnus'un önceden bir sevgilisi varmış. Onu o kadar çok seviyormuş ki günde 4 kere yatağa atıyormuş. Bir gün yatakta ölü bulmuş. Neden biliyor musun? Çünkü Magnus'un cinsellik ile bulaşan bir hastalığı varmış!!! Bu hastalığını öğrenince kendi pipisini kesmek istemiş. Ragnor elinde bir makasla onu görünce tam 10 yıl süren bir büyü yapmış. Regl olmaya başlamış. Yeni bitmiş büyü. O yüzden hala kanlı Magnus derler ona. Hastalığı mı? O geçmemiş, eğer sende yatarsan sende ölürsün, belki de çoktan bulaşmıştır!' Magnus bunlar doğru mu?"
Ağzım açık Alec'e baktım. Bunu nasıl bilebilirdi Jace? Lanet olsun. Kesin Ragnor demiştir.
"Şey hastalık geçti. Bir büyü yaptı Catarina. Çok acı çektim ama 2 yıl önce falan bitti"
Bu sefer ağzı açık kalan Alec'ti.
"Üzgünüm sevgili, ama ben başak burcuyum ve hayır, bunu öğrendikten sonra seninle olamam"
Kapıyı çarpıp gitti. Bende sinirden yastığı ısırdım
Herkes smut bekliyordu demi dbddjldşsşd bende bekliyordum aslında ama toparlayamadım. Neyse diğer bölüme kalsın artık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magnus Bane Ölmeden önce yapılacaklar
FanfictionKapakta her şey belli. Elbette içinde Malec var!