Bölüm-32

296 22 21
                                    

Alec'e şaka yap

BAŞARILI...

Kendime not: bunu bir daha tekrarlama

"Anladın değil mi?"

"Evet, evet anladım. Ama bu iyi bir fikir mi? Yani Alec bu konularda baya hassas"

Planı gözden geçirdim.

Herkesin bildiği çok klasik bir şakaydı.

Her tarafıma kırmızı gıda boyası dökecek, ve bıçaklanma şakası yapacaktım. Normalde Alexander bu kadar basit bir şeye kanmazdı ama işin içine Isabella'yı katmıştım.

Benimle telefonda konuşurken bir takım sesler geldiğini, çığlık attığımı, sonraki aramalarda cevap vermediğimi söyleyecekti.

"Evet iyi bir fikir. Bana yaptığının cezasını çekecek"

"Ne yaptı ki?"

Beni azmış bir şekilde ellerim kelepçeli bir halde yatağa bağlayıp gitti.

"Sıradan bir kavga. Bana iblisin dölü demişti de biraz alındım"

"E doğru söylemiş"

"Kapatıyorum"

Heyecanla zıpladım. Umarım inanırdı.

1 saat sonra...

Her şey hazırdı. O kadar güzel yapmıştım ki ben bile öldüğüme inanır oldum. Biraz daha gerçekçi olsun diye bazı eşyaları düşürmüştüm. Kapının sert bir şekilde çalınması ile Alec'in geldiğini anladım. Hemen yere yatıp bekledim. Alec bir kaç vuruş daha yaptıktan sonra çıtırt diye bir sesten Alec'in kapıyı kırdığını fark ettim.

Acaba bunlara değer miydi diye düşünmedim değil

"Magnus!" Alec anında yanıma gelmiş, başımı dizlerine koymuştu.

Gülme Magnus, gülme Magnus, gülme Magnus.

"Melekler adına ne olur cevap ver! Tanrım!!"

Sahte yaramın olduğu tarafa dokundu.

"Yalvarırım gözünü aç Magnus. Sensiz olmaz. Sensiz nefes alamam lütfen"

Bu sefer başımı omzuna yaslayıp sıkıca sarıldı bana. Göz yaşlarının boynumu ıslattığını hissettim.

Of, şuan çok kötü hissediyordum.

"Ne olur bu bir rüya olsun, lütfen dayanamam. Lütfen lütfen bir rüya ol-"

"Rüya değil ama şaka"

Alec aniden beni yere bıraktı. Şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu. Bende kahkaha atarken yanına yaklaşıp yüzünü avuçladım.

"Sen beni bu kadar seviyor muydun ya?"

"Sen... Yaşıyorsun. Ama sen yani ben telefon vardı..."

"Beni o halde bıraktığın için ufak bir şak-"

Kendimi yine yerde buldum. Alec bana yumruk mu attı bana mı öyle geldi?

"Seni küçük orospu, iblisin dölü, piç kurusu. Seninle bir daha konuşanın varya, 4 köy birleşip siksinler. Ebeni koşturmazsam şerefsizim!"

Sinirle kapıya doğru giderken şaşkınca ona baktım.

Neden üstünde Jace'in kıyafetleri vardı?

Alec sakin ol bebeğim.

Yada hak etti. Devamm

Magnus Bane Ölmeden önce yapılacaklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin