No rīta es pamodos kliedzot "Aaaaaa...Bļa holly fuc* Jezus crist ugghhhh".
No pretējās istabas izskanēja mīļā Lūkasa balss*sarkasms*" Aizveries man nevajag lai tu sabojā manu omu vēl vairāk!"
Es nopūtos un nokritu atpakaļ uz gultas. Kāda velna pēc viņš izturas kā maita pret mani? Es atkal sāku domāt par mazo māsu. Ko viņai tur mājā liek darīt un tādas lietas. Es ļoti pat viņu uztraucos jo viņa man ir vienīgā labā lieta dzīvē. Es nezinu ko darītu bez viņas. Viņa man ir viss kas man ir.
Es biju tik dziļi domās ka nepamanīju ka Lūkas ienāca istabā.
"Ko tu kliedzi?" Viņš teica apsēžoties gultas kājgalī blakus manām kājām. "Kārtējie murgi." Es teicu un iedevu viņam bēdīgu smaidu. "Tev vis kārtībā?" Viņš jautāja. "Gan jau viss būs." Es atbildēju. "Ja tev ko vajag tad pasauc mani." Viņš atbildēja.
Kopš kura laika viņš ir tik jauks pret mani?
Lūkasa s.p.(skatapunkts)
Es izgāju no viņas istabas un domāju.
Kādēļ es esmu tik jauks pret viņu? Viņa ir tikai kaut kāda meitene kas parādījās manā dzīvoklī. Es vispār esmu jauks....biju jauks tikai pret manu māsu, bet dēļ manis viņa nomira. Man vajag savākties.Man ir jābūt nejaukam pret viņu visu laiku kamēr viņa pametīs šo vietu!
........................................................................
Sveiki lasītāji! Es zinu es neesmu ielikusi jaunu daļu. Taču šodien bija speciāla daļa jo te bija Lūkasa skatapunkts. Ja jūs arī lasāt angliski tad ieteiktu apskatīt manu otru profilu kur es aktīvāk darbojos. To sauc @evil_laugh_among_us . Es ceru ka jums patika un LIELS paldies par gandrīz 100 lasījumiem! Tas man ir liels sasniegums.
Mīlu jūs un es centīšos vairāk likt daļas te.
ESTÁS LEYENDO
Nemīlētā
RomanceNeviens nespēj saprast mani kā es pati jo es esmu savādāka un atšķiros no citiem cilvēkiem. ~~~~~~~~~~~~~~~~ "Tu man patīc! Tu man jau ilgu laiku patīc! Lūdzu piedod man par tām lietām ko es tev darīju!" Viņš teica ar asarām viņa acīs. Es esmu vienk...