4.lpp

71 17 2
                                    

Es joprojām biju ŠOKĀ ka viņš bez MANAS atļaujas uzrīkoja ballīti! Tur bija atkritumi pa visu zemi vienkārši haos. Es iegāju manā istabā cenšoties nomierināties, bet nekā. Es pārģērbos uz kaut ko normālāku uz dusmīga izgāju no istabas. Es izgāju cauri virtuvei, bet neatradu Lūkasu. Es iegāju viņa istabā un tur bija kādi 4 pāri kuri viens otram sūca sejas nost.

Es nodomāju-F.M.L.(Fuc* my life)

Izejot no Lūkasa istabas es pamanīju viņu pie izlietnes runājot ar diviem futbola spēlētājiem(Amerikāņu futbola). Es piegāju pie viņa ar dusmīgu skatu uz manas sejas un rokas man bija sakrustotas uz krūtīm. Viņš bija iedzēris tāpēc sapratu ka būs vieglāk dabūt patiesību ārā no viņa.

Lūkasa draugs 1:"Ko tik dusmīga mazā? "
Es:"Aizver muti! "
Lūkas:"Viņa droš vien ir dusmīga ka viņa nedabūja būs... "
Es:"Pabeidz to teikumu un tu izlīdīšu pa logu ārā. Tagat tu paskaidro ko dara ballīte mūsu dzīvoklī?"
Lūkas:"Kāpēc man jājautā atļauja ja tas ir papusei mans dzīvoklis? "
Es:"Tur jau tā lieta PA PUSEI! tas nozīmē ka tev ir jādabū mana atļauja!"
Ld2:"Tu bojā šo ballīti ej prom! "

Man prātā ienāca ideja. Es aizgājubuz manu istabu.

Ld2:"Es domāju ka tas nenostrādās. "

Es izvilku manu pistoli(tā pistole ir īstā) un iegāju virtuvē.  Es izšāvu lodi griestos un visi apstājās un skatījās uz mani.

Es:"Tagat jūs visi vilksities ārā vai es nošaušu jūs. "

Visi skriešus izskrēja ārā no mūsu dzīvokļa. Pie manis pienāca mana māsa ar savām draudzenēm.

Md1:"Tas ierocis ir totāli fake. "
Md2:"Vai ne!"
M:"Tu totāli izbojāji ballīti! "

Es sadusmojos uz viņu un visām trīs izšāvu caurumus viņu somiņās.

Sveiki dārgie lasītāji! Es atvainojos ka tik ilgi neesu publicējusi. Esmu tik priecīga ka paskatījos un bija 70+ lasījumi tas ir tik tuvu simtam.  Protams man būs kļūdas jo tomēr man ir tikai 12. Ceru ka jums patiks šī daļiņa un nākamreiz centīšos 500-1000 vārdus uzrakstīt lai būtu garākas lapaspuses ❤

Nemīlētā Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang