7.lpp

58 14 1
                                    

Es pamodos no kaut kādas skaņas. It kā kautkas nokrita. Šķīvis? Nē tad viņš būtu sašķīdis... panna? Nē es vienkārši domāju viss stūlbākās lietas kas var nokrist. Tā bija karote vai dakša. Tas ir tik vienkārši.

Es lēnām pieceļos un izkāpju no gūltas. Es atveru durvis un redzu virtuvē kādu. Es nezinu kas viņš ir jo viņam ir jaka virsū un kapuce uz galvas uzlikta kas aizsedz viņa seju. Es izeju no izstabas lēnām un viņš lēnām pagriežas uz manu pusi. Es izpūšu elpu ko nezināju ka turēju iekšā kad pamanīju ka tas ir tikai Lūkas.

"Ko tu dari?" Es viņam jautāju jo esmu ziņkārīga.

"Neko tādu par ko tev vajag uztraukties!" Viņš atbild un tad pasmaida. Tur kaut kas nav kārtībā.

Es viņam pieeju klāt un vēlreiz jautāju. "Ko tu dari? Un atbildi man ar īstu atbildi!"

Viņš vienkārši pasmaida un pasaka vienu vārdu. "Tagat!" Un pēkšņi es esmu lipīga. Viņš man virsū uzlēja sīrupu! SASODĪTU SĪRUPU! Nu labi tas tehniski nebija viņš, bet viņa draugi, bet nevienam tas nevienam neinteresē jo viņš to visu izdomāja un tā ir viņa vaina!

Es pasmaidu un es tad viņam....

......................................................................
Muhahahahahahahahahahahhahwhahahahahahahahahahahaha! Es esmu vienkārši ļauna. Hey bet nedusmojies ka tevi šādi atstāju es ieliku divas daļas pēc kārtas manos abos profilos šeit un evil_laugh_among_us!

Es ceru ka jūs izbaudījāt šo daļu!

Un Es  vēlos pateikt kaut ko!

MĒS ESAM SASNIEGUŠI 150 LASĪJUMUS!!!! Es esmu vienkārši šokā ka mana grāmata tik tālu ir tikusi! Un vēl 70+ zvaigznītes⭐

Labi, tiksimies vēlāk😉 atā❤

Nemīlētā Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang