Ik krijg een glimlach op mijn gezicht als ik zie dat mijn zusje 100% geniet. Ik heb het voor elkaar kunnen krijgen om binnen de maand nog naar K3 te kunnen met haar. Ik ben invaller geweest voor een serveerster van een café van mijn oom uit de familie Fay. Sarah en ik hebben samen de tickets betaald als cadeau voor haar verjaardag, want ze was laatst jarig geweest. Ik had nog best veel geld over, dus kon ik een mooie akoestische gitaar kopen. 2 dromen zijn nu vervuld.
Ik en Belle zitten aardig vooraan en dansen gezellig mee met alle liedjes. Ik heb haar nog nooit in mijn leven zou blij gezien..
Morgen gaan we naar Australië. Ik heb er best zin in, want ik zie het als een nieuwe start. Ik vind het vooral spannend dat ik weer gewoon naar school moet.
Na een tijdje is het concert weer voorbij. Het concert was gewoon in Zwolle, dus konden we er met de fiets erheen. Ik ben blij dat Belle zo erg heeft genoten van haar K3 avontuur.
Ze kan maar niet stoppen met praten over hoe geweldig ze zijn. Als we thuis zijn kan ze alles nog precies in detail vertellen. Het was een geslaagde dag.
Ik pak mijn laatste spullen nog in voor morgen en ga daarna in mijn bed liggen met oordopjes. Met de muziek van Imagine Dragons val ik in slaap.
‘Alice, wakker worden! We vertrekken zo.’ Schreeuwt Belle in mijn oor. ‘Jij ook goedemorgen..’ Zeg ik chagrijnig. Snel stap ik mijn bed uit en neem een korte douche. Ik bind mijn lichtbruine haar in een snelle knot en bind een rood/witte bandana om mijn hoofd. Ik doe een short aan waarop de linkerkant kant is gemaakt. Daarboven doe ik mijn Jack Daniels top die bij het broekje in doe en een spijkerjack om mijn litekens op mijn armen te verbergen. Ik doe snel wat Foundation, mascara en wat oogpotlood op. Daarna race ik naar beneden waar ik snel een cracker eet.
Een halfuur na mijn wakker worden zitten we al in de auto op weg naar het vliegveld.
‘We gaan zo dalen, dus zou u uw riemen vast willen doen?’
Ik sluit mijn riem, eindelijk zijn we er! Het is echt een eind van Australië naar Nederland. Ik heb besloten mijn tijd nuttig te besteden en een liedje te schrijven..
Veder heb ik nog wat films gekeken, muziek geluisterd en natuurlijk veel geslapen. Als we uit het vliegtuig zijn gegaan halen we de bagage op en nemen we een taxi naar ons nieuwe huis in Sydney.
Vroeger woonde ik in, dus dit zou wel een groot verschil zijn. Het is alleen apart, want ik ga naar de school waar de band 5 seconds of summer ook op heeft gezeten.
Als we aan komen bij het huis zie ik dat het echt groot is. Sarah laat mijn kamer zien die er echt geweldig uit ziet.
Er staat een roze tweepersoons bed waarboven ‘Alice’ hangt. Er staat een boekenkast boven met mijn schoolboeken die ze blijkbaar al hebben opgehaald en er hangen een paar foto’s van 5 seconds of summer. Er staat een wit bureautje met een witte ronde stoel met roze kussentjes. Veder heb ik ook nog eens een grote inloopkast ‘Deze kamer is perfect!’ Zeg ik enthousiast tegen Sarah. Ze lacht naar me en helpt mij met mijn spullen uitpakken. Als we klaar zijn besluit ik muziek te gaan maken in de stad. Vroeger deed ik dat altijd.. En ik wil graag een keer mijn nieuwe lied spelen voor mensen.
Ik loop naar buiten samen met mijn gitaar. Sarah vond het een leuk idee, want ze had wel vaker straatmuziekkanten gezien hier in de buurt.
Ik zet een zonnebril op en ga zitten op een stoeprand midden in de stad. Mensen kijken mij nieuwsgierig aan en gaan voor mij staat. Ik slik nerveus en haal mijn gitaar uit de bijhorende tas. Ik zet een plastic bekertje voor mij neer, misschien willen mensen wel geld geven voor mijn kattengejank. Veder zet ik mijn camera neer om het te filmen voor mijn Youtube account.
JE LEEST
The Bad Villain
Teen FictionToen jij er was.. Leek alles perfect Maar dat leek al snel een vergissing Jij dwong mij dingen Die ik nooit zou willen doen Je veranderde mijn leven van slecht, naar verschrikkelijk En nu denkt iedereen dat ik een gestoorde gek ben - Alice ...