Ik verroer me niet, zeg niets. Ik eet niks, drink niks. Ik negeer alles en iedereen, slaap niet. Ik ga niet naar school, daarvoor zouden ze mij moeten meeslepen. Ik ben dood en gebroken. Alleen mijn hart klopt nog en mijn ademhaling gaat door. Ik zit hier nu al drie dagen. Sarah heeft me nu al honderden keren psychopaat genoemd.
Ik heb de waarheid ontwijkt de laatste tijd. Ik ben lelijk, dik.. Ik kan niet zingen en niemand houd van mij.
************************************************
Ik mis mijn echte moeder, maar ook mijn vader. Het boeit mij niet wat hij mij heeft aangedaan. Ik mis mijn pleegmoeder en ook mijn pleegvader.
Wat ze mij ook aan hebben gedaan, achter hun wijnflessen school zich een goed hart. Maar ik ben boos op ze, omdat ze hun wijnflessen boven liefde zetten.
Ik ben wel boos op Sarah. Ze wil mij alleen maar kwetsen.
Eigenlijk snap ik niks meer van mijn leven.
Ik wou dat ik weer terug kon naar de gevangenis.
Daar waar het veilig was.. Daar waar je niet zomaar de weg kwijt raakt.
Daar waar je niet midden op straat word verkracht..
Ik mis Nathan en Niels, die er altijd voor mij konden zijn.
Ik mis ze echt heel erg.
Ik wou dat ik weer in mezelf kon geloven zoals ik vroeger deed.
Ik wou dat ik weer kan opstaan, me mooi voelen en mezelf goed voelen.
I just wanna believe in me
Ik schrijf alles op wat ik wil en voel en maak er een liedje van en zing het.
Ik zit me nu al een week lang thuis te vervelen. Ik heb een paar keer gehord dat James en Brooke probeerde binnen te komen, maar dat Sarah hun bezoek staakte.
Vandaag ga ik proberen weer naar school te gaan. Ik hoop vandaag geen ruzie te krijgen met leraren..
Ik kijk op de klok en zie dat ik hoognodig moet vertrekken naar school. Ik ren naar de bus waar ik gelukkig net op tijd voor ben.
Na een tijdje kom ik op school aan en meld ik bij de conciërge dat ik weer op school ben.
Ik vraag ook waar ik heen moet voor mijn les, omdat ik de weg hier nog niet weet.
Ik volg zijn aanwijzingen op en gelukkig kom ik ondertussen Brooke ook tussen, anders was ik zeker weten alsnog verdwaald geraakt.
‘Waarom was je niet op school?’ vraagt hij bezorgd aan mij. ‘Ohh. Ik was ziek.’ verzin ik snel. ‘Gelukkig ben je weer op school, ik heb je gemist.’ ‘Ik jou ook.’
Jammer genoeg begint de dag met les van mevrouw Pigfat.
Alleen ik besloten dat ik haar vandaag niet belachelijk ga maken.
We gaan als één van de eerste in de klas zitten en pigfat kijkt ons verbaast aan. ‘Dat ben ik niet van je gewend Brooke.’ Hij grinnikt en went zijn blik naar mij.
‘Ik zag langskomen dat je vermist was, wat heb je uitgespookt?’ vraagt hij nieuwsgierig aan mij. ‘Ik was bij een vriend omdat ik gek werd van Sarah, mijn pleegmoeder.’ ‘Hoezo dan?’ ‘Ze zat te zeuren dat ik niet met jou om mag gaan.’ zeg ik zachtjes waardoor hij zijn wenkbrauwen. ‘Zij bepaalt toch niet met wie jij om gaat?’ ‘Dat dacht ik ook al..’
JE LEEST
The Bad Villain
Teen FictionToen jij er was.. Leek alles perfect Maar dat leek al snel een vergissing Jij dwong mij dingen Die ik nooit zou willen doen Je veranderde mijn leven van slecht, naar verschrikkelijk En nu denkt iedereen dat ik een gestoorde gek ben - Alice ...