PART 06

Next day;

Gauri was talking to Dadi when Omkara entered in the house..

Om: (to Dadi) Good evening..

(To Gauri) Good evening Miss Gauri Sharma. Jaldi sy tyar hojao..Mein tmhy bahar lekr jarha hun..

Gauri: (fumbling) Mein.....Lekn wo...

Om: (looking at her) Han mein wo kia??

Gauri: Mera kahi janey ka mood nhi hy..

Om: Mein ny tmsy tmhry mood k barey mein pocha bhi nhi hy. Shyd tmny mere sentence pr dhiyan nhi dia.. Mein tmsy tmhri marzi nhi poch rha hun. Mein tmhy bta rha hun.

Seeing Gauri's tensed face, Dadi could not control her laugh..

Dadi: (laughing) Kl raat Om ny mjhsy pocha k ap Gauri ko kahen lekr gaen? Mere jawab pr wo mjhsy naraz hogya k agr wo mana kr bhi rhi thi to ap zabardasti le jaten.. Itne dino sy wo ghar mein band hy..

Om: Han to galat kia kaha mene...Tej uncle akar kia kahen gy k hum ny unki beti ka zra sa bhi khayal nhi rkha,usey blkl bhi waqt nhi dia..
(to Gauri) Mein 10 min mein arha hun,tm jldi sy tyar hojao..

Saying this,he went to his room.. Gauri also got ready because she has no courage no refuse her because Omkara ordered her..

She was feeling really nervous while going with him.. Although Omkara is much older than her. He is already married.. Then why she is feeling nervous,Gauri thought.

The answer is she lived in a small city,in a small family. She never tried to mingle with anyone. The reason is her abnormal behavior.. For the first time,she complained to her mother.

Gauri: (to herself ) Maa,apny mjhy aik abnormal atmosphere ku dia?? Apny meri parwarish normal bachon ki trh ku nhi ki??

Omkara took her to the shopping mall.. Gauri did not even once look at the clothes.. The whole time,she was trying to control her inner emotions.. Omkara sensed her tension.

Om: Tmhy kapre pasand nhi arhy shyd.. Chalo koi nhi.. Yahan pr food court sy khana kha lete hen.. Mjhy to buht bhook lgi hy,Chalen phr?

Gauri nodded at him and they went to the food court.

  ______________________________________

At food court;

Omkara ordered the food and saw Gauri was biting her lower lip nervously.. Omkara thought to initiate a talk.

Om: Tmhy cooking aati hy?

Gauri: Buht ziada nhi,bas Indian khane banane atey hen.

She answered without hesitation and that surprised herself too..

Om: Seekh lo phr.. Mostly husbands apni biwiyon ki is quality sy kafi impress hote hen.. Abhi to tmhry pas kafi saal hen seekhne k lye.. Phr dekhna agey yeh khoobi ktna kaam ayegi tmhry..

She blushed at the mention of HUSBAND. Om could not control his laugh at her blushed face..

Om: Acha. To Gauri Sharma sharmati bhi hen..

Gauri lowered down her head.. Om smiled at her innocence..

Om: Acha meethe mein kia logi?? Ice cream?

Gauri nodded positively. Omkara ordered an ice cream for her and a coffee for him..

Om: Mein bachpan mein buht shararti tha, Anika buht sober si bachi thi. Usey mein apni sharaton mein shamil krta tha to darte hue kehti thi; Bhai,papa naraz hojaen gy, Dadi sy daant paregi..

He smiled remembering her childhood memories.. Suddenly,something stuck his mind. He looked at her..

Om: Arey mein btana hi bhool gya...

Gauri: (cutting him)   Mein janti hun k Anika apki choti behn hy or wo America mein rhti hen..

Om: (laughing) Arey wahh. Mere peeche to tmrhi information kafi hadd tk brh chuki hy.

Gauri also smiled at him..

Om: Or ice cream mangwaon?

She nodded negatively..

Om: Kuch or logi??

She again nodded negatively...

Om: Chalen phr?

She nodded positively..

Om: (smiling) Tm jb haan ya naa mein jawab dene k lye zubaan k bajaye srf sir hilati ho na to waqi buht cute lgti ho..

She got little embarrassed at his compliment..

Om: I think ab nklna chahye humein..

Gauri nodded at him and they went outside..

Omkara parked his car at porch.. They both went out of the car and started walking together..

Om: Tm bore to nhi hoein?

Gauri: Nahi.

Om: Tmny enjoy kia na?

Gauri: Haan..

Om: (with naughty smile) Ab kyun k mene tareef krdi hy to tm mun sy hi jawab dia krogi.. Hai na??

Gauri shyly smiled and nodded her head..

Om: (smiling) Chalo buht raat hogae hy.. Ab sojao jakr..

Gauri: Jee..

Om: Good night..

Gauri: Good night..

And Omkara went to his room.

Gauri: (to herself) Kia jadu hy Omkara k pas? Aisa lgta hy k mein khud inky pas khinchi chali ja rhi hun.. Mjhy inki baatein achi lgti hen.. Dil krta hy k apni sari baatein insy share krun.. Par kch bhi hy,Omkara baqi sb logon sy buht different hen..

With these thoughts,she went to her room.

  ______________________________________

Thank you ❤