כי זה נקרא הרבה יותר טוב מברקת.
הבטחתי אדיר, ואני מאמינה שקיימתי!
הכתב מזעזע, אני מודעת. אולי עדיף שאקבל בכניעה את זה שלעולם לא אהיה טובה עם הקטע בכתב.
אבל אני אוהבת את זה(:
היה לי רעיון לעשות סדרה של מה שקרה לפני witchcraft וwizardry והשלישי שלא בחרתי לו שם עדיין מנקודת המבט של השורשים של הרע. זה יהיה כזה ״בונוס״. אני מתקדמת הרבה יותר מדי קדימה, כן...״אלוהים ברא את כל המכשפים שווים. טוב, כמעט.
בעולם שבו כל מכשף חומד בכוח גדול יותר, אבני קסם עתיקות קוסמות לרבים מהשומעים על אודותיהן.
בני האנוש הפשוטים לא יכלו למצוא את אותן אבני חן עוצמתיות המוגנות בלחש, אבל למכשפים היו את הסגולות הנחוצות. לכן, באופן לא מפתיע, מכשפים רבים חיפשו את אבני הקסם, אותן אבנים שלפי האגדות יעניקו לאחד יתרון אדיר אך יפגעו באחר. אלו שלא חיפשו כוח חיפשו הגנה, שכן לא רצו להיות אותו ׳אחר׳ הנפגע, לכן נוצר מצב שכל המכשפים חיפשו את האבנים יקרות הערך.
החיפוש הנפוץ(והנפיץ) העלה חשדות ויצר עימותים, מכשפים יצאו זה כנגד זה. היו מכשפים שהיו מוכנים לעשות הכל כדי לזכות באבני הקסם, והוכיחו זאת באכזריות יוצאת דופן.הלנה, המכשפה הירוקה, החליטה לחפש את האבנים הקסומות גם כן. היא הייתה המכשפה החזקה ביותר של אותו הדור, כך שכשהודיעה על יציאתה למסע נתקלה בבקשות הצטרפות ובאיומים על חייה.
זהו סיפור המסע שלה למציאת אבני הקסם, או בשמו היותר מוכר, סיפור היכחדות המכשפים מעל פני כדור הארץ. טוב, כמעט.״
נראה לי שאני אכתוב אותו לפני Witchcraft, למרות שכבר יש לי מבנה ברור בראש לWithcraft ולזה לא.
עוד מעט אנחנו באלפיים צפיות! אני כל כך מתרגשת, ובאופן מוזר גם גאה בכם(?) אני לא אעשה ספיישל לאלפיים, אבל לאלף הצבעות(כן, כן, חשבתי רחוק) כבר יש לי רעיון ממש שווה.
אגב, יש לי פרויקט אקראי חדש שאני עובדת עליו ממש קשה, ואני סופר מתלהבת ממנו🙊
כנראה אפרסם אותו כשיהיו לי מאה חלקים מוכנים, כרגע יש לי ארבעים וקצת. מה שכן, אפרסם את הכריכה ממש בקרוב(;
היא אקראית אז אני מפחדת שלא עשיתי טוב, אז אני בטח אשפר מהפחד בימים הקרובים ואפרסם פה.
YOU ARE READING
הילה מעצבת מתחילה/ספר עיצובים ישן
Randomהתחלתי לעצב כריכות לפי רעיונות שלי כדי לממש חלקית את החזון. מקווה שתאהבו! אני אשמח לביקורת בונה, אני רוצה להשתפר כמה שאפשר. הכרתי את התחום רק עכשיו והתאהבתי בו לגמרי, אז אני אפרסם לעיתים קרובות. כרגע אני מפרסמת כל יום.