Koltuğuna oturdu ve ona merakla bakan 5-6 askere döndü.Önce bir iç çekti ama en derinden.Onlar bile anladı birşey olduğunu.* Birşey mi oldu komutanım?* Dedi Ferit. * Sakın öldüler demeyin!* diye ekledi arkasından. Önce hafif bir tebessüm etti komutan sonra başını kaldırdı * Yok ölmediler tam bir tarih oldular ikiside hastanede tedavi görüyorlar* dedi üzgün ama gururlu bir yüz ifadesiyle * Neden ?* dedi Ali çünkü merak etmişti şanıyla anılan bu tim kim diye hem sadece o değil diğerleri de merak etmişti. Ayağa kalktı ve bir tablonun önüne geçti. 4 tane fotoğraf vardı. 2 kız 2 erkek, yan yana duruyordu resimler. * Onlar mı?* dedi Yaban meraklı bir o kadar da düşünceli bir ifadeyle.* Evet onlar ölsem unutmam onları* resimlere yaklaştı sonra birşey düşündü ve hafif gülmeye başladı. * Ne oldu komutanım? Niye gülüyorsunuz? * dedi Yusuf . * Aklıma geldi...* koltuğuna oturdu ama tabloya bakmaya devam ederek konuşmaya başladı * Bir gün yine acilen karargâha çağırdılar . Hepimiz jet hızında geldik. Acil olduğu söylenmişti çünkü. Bir adam varmış.Onu sepetlicektik ama şimdiye kadar kimse yakalayamamış onu. Haliyle bizden istediler. Koğuşa gittik hazırlanıyoruz felan Yamaçla bizimki(Tahir) tartışıyorlar.
Flashback
Alparslan: ne oldu oğlum yine neyi tartışıyorsunuz?
Bir yandan giyinirken bir yandan konuşuyorlardı.
Tahir: yine Yamaç'ın planları işte klasik biliyorsun
Yamaç: ya çok eğlenicez diyorum iki dakikada hallederiz
Alparslan: bana da anlatsanız keşke
Tahir: ya bizim Murat varya Bi manita ayarlamış kendine.
Alparslan: eeee bizene?
Tahir: bizimki de diyorki.Kızın ağzından mektup yazalım .
Alparslan: yakalanırsak çok büyük ceza yeriz yalnız.
Yamaç: ama yakalanmayacağız
Tahir: en son sana uyduğumuzda yemekhanede patates soymuştuk
Alparslan: Hemde 5 çuval
Yamaç: ya olum siz açık verdiniz hem ben dedim size yapmayalım diye.
AlpTah: YAMAAAAÇ!
Yamaç: offf hemen bana carlayın zaten.Neyse var mısınız? Yok musunuz?
Tahir: adamın duygularıyla oynarız olum yapmayalım
Alparslan: amağğğğğ
3'ü birlikte: anca beraber kanca beraber
Flashback son
Herkes merakla komutanı ( Alparslan) dinlerken arada gülüyorlardı biraz sustu ama dahasını dinlemek istediği için Ali söze atladı.* Eee sonra ne oldu ?*. * Sonra komutan geldi operasyona çıktık. Tam adamı indiricez adam kapıdan hamile bir kadının kafasına silah dayayarak rehin aldı. * herkes pür dikkat komutanı dinliyordu * Bizim Deli Tahirle Yamaç yine yaptı yapacağını. Gitti Yamaç adamın karşısına çıktı.Bir dil döktü var yaaaaa offffff* Biraz garipsedi Yusuf ve yine sordu * Nasıl yani?* ayağa kalktı tam karşılarına geçti o anı yaşıyormuş gibi anlatmaya devam etti. * işte acıklı sözler, şiirler, ikna etmeye çalışmalar felan .Adam kadını rehin almış bizimkinin çene derdinde * hafif bir kıkırdadı ordakiler * ama sonra anladım derdi çene çalmak değil adamı oyalamakmış. Tahir arkadan adamı yakaladığı gibi yere yatırdı ve dövmeye başladı. Bende kızı ambulansa felan bindirdim. Adamı elinden zor aldık hassas noktasıydı hamile kadınlar. Herkesin hassas noktasıdır ama onun için ayrıydı . Neyse işte adamı yakaladık adam son söz olarak * bu daha başlangıç devamı gelecek* dedi Yaman'da onun taklidini yaptı * bi dihi bişlingiç divimi gilicik* hepimiz gülmeye başladık *neyse karargaha geldik. Bi tebrikler Bi alkışlar felan tabi biz alışkınız neyse gittik işte Yamaç eline kağıt,kalem aldı. * söyleyin bakalım ne yazalım* dedi. * Fikir senin sen bul * Dedim ama yinede ben yazdırdım.Yazdık birşeyler ve gönderdik Murat'a . Verdikten 20 dakika geçti-geçmedi koşarak yanımıza geldi.Ne olduğunu felan sorduk ama biliyoruz yani. * Olum kız bana yanık.Kesin evlenirim ben bununla * Dedi heyecanla biz içimizden gülüyoruz felan bir kızı övdü bir kendini övdü en son dayanamadık Yamaç elini bir omzuna Ben bir omzuna Tahir karşısına geçti.
Tahir: kardeşim bunu duymaya hazır mısın?
Yamaç: yok yok söyleyemeyelim
Murat: ne oldu ya?
Derin bir nefes aldı
Yamaç: mektubu biz yazdık kız felan yok!
Murat: nasıl ya? O güzel sözler, şiir gibi yazılar, beni sevmesi-
Tahir: valla benim suçum yok hepsi Yamacın fikriydi
Yamaç: hani anca beraber kanca beraberdi ?
Murat: siz şimdi görürsünüz
Dedi ve aldı tüfeği kovalamaya başladı bizi biz kaçıyoruz o kovalıyor en son köşeye kıstırdı tam tetiği çekti komutan geldi kurtardı bizi biz kahkahalarla Murat'a bakıyoruz
Murat: yaktınız oğlum beni
Herkesin gülmesinin bitmesini beklemeden devam etti
*sonra uyuduk sabah Yamaçın çığlıkları ile uyandık
Alparslan: ne oldu lağn?
Yamaç: emin misiniz?
Tahir: çık tuvaletten! Ne oldu?
Çıktığı gibi kahkaha attık bizim Yamaç olmuş sarı hahaha
Tahir: oy benim civcivim benim hahahahhaha
Yamaç : kim yaptı lağn bunu?
Alparslan: aaaa çok yakıştı valla sarı sarı günümü aydınlattın karşim
Yamaç: gülme lağn
Komutan olayı anlatırken oradakiler kahkaha atıyorlardı keşke burda olsalar diye söylendim onlarda keşke dediler bir anda içeri biri girdi.
* komutanım müjdemi isterim geri döndüler* heyecanlı ve nefes nefese * kimler geri döndü?* diyebildi sadece * efsaneler komutanım bahçeye çıkın hemen * koşarak bahçeye gittiler. Gördükleri Kişiler karşısında şok oldular
Alparslan: Tahir? Yamaç? Siz nasıl?İLK BÖLÜMDÜ NASIL OLMUŞ ? SİZCE FİKİRLERİ ALALIM? YORUMLARINIZI BEKLİYORUM İLK BÖLÜM GELDİ KONUYA DİREK DALIŞ YAPTIM BİRAZ KAFANIZ KARIŞTI BELKİ AMA İLERLEYEN ZAMANLARDA TAHİR VE YAMAÇIN NEDEN HASTANEDE TEDAVİ GÖRDÜĞÜNÜ ANLİCAKSINIZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Nefes Bin Can için
AbenteuerAdam asker kadın yüreğinde acı bekler bekler ama kavuşur mu bilinmez zorla da evlenseler birbiri için evlendiler zorla da sevseler deli gibi sevdiler