a távolságban csak a lámpák voltak láthatóak. de ha az ember közelebb ment, akkor az árnyakat követve mint a leghűségesebb kutya, brooklyn fel bukkant.
messziről gondtalannak tűnt - könnyen sétált a járdán mintha víz lenne. úgy nézett ki, mint valami tolvaj amelyik csendesen át megy az utcán, mintha ezt gyakran csinálná, minden nap.
jordan már hét percet idegesen várt, mert a pontossága mindig hamarabb érkezett, mint ő és talán a századik alkalommal nézett az órájára a ball kézen (amelyet már öt éve hordott és semmiképp sem akarta le venni), mielőtt észre vette őt.
"késtél," meg említette neki, de nem mintha ez zavarta volna.
brooklyn csak megvonta a vállát. "hogy ha az órádat két perccel vissza állítod, nem fogok késni," meg osztotta vele az egyik ritka gondolatát. eddig még nem osztotta meg senkivel.
"az óra csak az időt méri de ki mondta hogy a napodnak 24 óráig kell tartania? hogy a nap lementével minden végződik és a felkeltével minden kezdődik? soha nem kellene késned, ha nem akarnál."
kifogásolni akarta. akart valamit mondani, mert tényleg úgy volt. csak soha senki nem gondolkodott azon, hogy miért.
"az éjszakád lehet hosszabb, jordan. csak képzeld el! élhetsz soká a kedvenc napodban, hogy ha este mindig át tekered az órád!" hangosan el nevette magát.
de gyorsan a szája elé rakta a kezét. "a francba!" most már jordan is nevetett. de nem volt muszáj rejtőzködniük. az éjszaka rohanása alatt ők is csak idegenek voltak, nem mások, mint azok, akik az utca másik végén álltak.
"mi ismeretlenek vagyunk" suttogta. de még is olyan érzése volt, mintha már ezer éve nem ismerne mást jobban.
"akkor ismerjük meg egymást, utána tekerjük vissza az órát és ismerkedjünk meg megint. meg ismerhetjük egymást naponta többször is, brooklyn." mosolygott, át tekerte az órát és közelebb lépett az iskola ajtóhoz.
arra gondolt, hogy hányszor csalódott már ebben az iskolában és hogy hányszor adhassa ezt neki vissza. brooklyn is pont erre gondolt.
így hát jordan fel törte a zárat és a" hölgyekért az elsőbbség" szavaknal brooklyn lépett be először és utána mindjárt jordan utána. csak két idegen voltak de az az este nyolcszor is meg ismerték egymást.