Iman hanya memandang ke luar tingkap ,tapi perut ni hadu lapar la . Dapat potato ni best jugak la kan hehe. Tapi bila pandang muka Harris yang tegak mata kat jalan raya tu hm terbatal la niat. Kalau kene marah kang sia sia la pulak . Tabah ye nanti mummy isi awak okey .
' hensem jugak mamat ni pakai spek hitam'
Kening mata ,hidung mancung cantik terbentuk bibir seksi." puas tilik muka aku ?" Bukkk ha macam tercabut jantung aduh macam mane dia perasan . aduh aduh malu ,ibu tolong Id.
" mane ade saya pandang encik " iman terus memusingkan badannya menghadap tingkap sambil memeluk tubuh . Hanyut masuk alam mimpi .
Kereta berhenti takkala lampu merah sebelum memasuki highway . Sedang harris diam memerhati jalan ada satu kepala jatuh ke atas bahu nya . Berpusing dia mengahadap Iman.' Cantik kau ni ,tapi cantik ke hati kau. Aku pernah kecewa ditipu oleh perempuan iman . Sakit sangat apabila ditinggalkan . Aku takut kau pun sama macam dia . 'Harris membetulkan kedudukan Iman,seat kereta di turun kan bagi mempermudah iman untuk tidur . Baju yang terselak menampak perut iman diturun . Harris memanjang kan tangan nya mencapai jaket yang berada di seat belakang . Ditutup badan iman .
" burkhh.." Terletus tawa kecil Harris . Lapar rupanya minah ni .
Terpisat pisat iman menggosok mata apabila Harris mematikan aircond .
" em abah jangan la matikan ,Id panas la Id ngntuk lagi ni ." badan dipusing mengahadap Harris lalu memeluk dada tegapnya dengan matanya yang masih terpejam." abah kenapa abah diam ni orang cakap ngan abah la " Harris hanya diam memerhati gerak geri iman . Agak lucu tertapi di tahan nya.
" abah ni kan orang cakap ngn dia ish " iman bangun ingin menghidupkan aircond tertapi terhenti ,' eh kenapa lain ek aircond nya' pantas dia menoleh dan menjerit.
Harris dengan pantas menutup mulut nya menggunakan tangan nya. " diamla kau ni kenapa "
" hish awak tu kenapa biar saya terpeluk awak ,awak ni sengaja ambil kesempatan kan !" Tngn kecil Iman memukul lengan Harris .
"Eh aku pulak kau yang datang peluk bukan aku la! " betul jugak
" now tak nak mengaku huh? Eh sejak bila panggil aku awak ? " sinis nadanya.
" eh ma ma mne ade saya panggil encik awak. "Tipuku
" terang lagi bersuluh kau tak mengaku . Kalau nak panggil panggil je la tak payah jadi keling ." Harris keluar dari perut kereta
" nak pegi mane ?"" makan "
" eh nak ikut ! Tunggu tunggu ! Awak!"
Pantas Iman berlari mendekati Harris .
" em saya nak makan nasi tau "
" abes selama ni kau makan batu bata ke ?"Iman berjalan membuntuti langkah harris .
" order!" Harris melambai tangan ke arah waiter.Setelah beberapa minit menunggu akhirnya makanan sampai . Pekerja lelaki yang bernama syahmi itu meletakkan makanan serta minuman di atas meja .
" em awak boleh mintak nombor tak ?" Soal lelaki itu.
" eh em .." Mata Ku memandang ke arah Harris .
" she is my wife " ujar harris selamba tanpa memandang pekerja itu.
" maaf bang saya tak tau ingtkan adek abang tadi " dia pon pergi . hailah dik oi kau ni nak mintak no depan suami aku hahaha
Uishh adek dia ..muda nya aku! Memang muda pon baru 17tahun la beb.
" tersenyum senyum kenapa ,suka la ada orang nak no" keras nye suara Harris. Okey coll jangan cepat takut dengan mamat ni.
YOU ARE READING
isteri separuh masa
RomanceSeorang gadis kampung bernama Iman Darwisya yang mempunyai paras rupa yang cantik lagikan anggun telah dikahwin oleh seorang lelaki yang sememangnya tidak layak berdamping dengan nya.Harta dan berpangkat besar. Sombong dan poyo pulak tu. Ego melangi...