Pov זואי:
"קדימה צ׳לסי,את מסוגלת!הגול הזה וניצחנו!" אמרתי לה בצעקה אנחנו בשיווין עם "ג׳מר סקול" 3:3 אם צ׳לסי מכניסה את הגול ניצחנו .
היא הרימה את הכדור הקפיצה אותו אבל היא צעקה ואמרה
"קדימה זואי זה שלך!" אמרה ומוסרת לי אותו בבעיטה קפצתי לאוויר ונתתי בעיטה אחורית הכדור טס במהירות ונכנס לתוך השער.ניצחנו,ניצחנו את המשחק!
"אומיגאד, זאת הייתה הבעיטה הכי טובה בכל המשחקים!"אמרה לילה בהתרגשות כל התלמידים בבית-ספר קמו והתחילו להריע לנו התקדמתי לצ׳לסי ואמרתי לה
"הבעיטה שלך יכלה להיות בהרבה יותר טובה!" אמרתי לה בחיוך היא חיבקה אותי והלכה משם.
בזמן שכל הבנות הלכו,החלטתי להתאמן קצת על הבעיטות שלי .
"ואו נערה זוזי מהמגרש,אנחנו צריכים להתאמן!"
"הייתי פה לפניכם!,לכו מצידי לאולם!" אמרתי ממשיכה להקפיץ את הכדור
"היי,את הנערה הזאת שהתחצפה אליינו היום במסדרון"הסתובבתי וראיתי את התלמידים של קבוצות הפוטבול.
"כן זה אני!ואני מתאמנת כאן,יאללה ביי !"אמרתי בעצבים ובועטת את הכדור לשער
"מה קרה הכנסת גול,גדלו לך הביצים?"אמר המתולתל בציחקוק
"טום-בוי,עוסקת במשחק של בנים?"הנער עם השיער השחור אמר בציחקוק בזמן שהחבר׳ה שלו נתנו לו כייפים.
"תקשיב לי טוב מיסטר שוויצר,אני לא מתכוונת לזוז מכאן!אתה וכל הקבוצה הלוזרית שלך יכולה לעוף מכאן לכייון האולם מובן?"אמרתי בעצבים והולכת משם לשער
"בואי אחד על אחד" לבסוף אמר בצעקה
"מה ?"אמרתי מסתובבת
"הראשון שמצליח לעשות חמישה גולים לשחקן היריב שלו הוא מקבל את המגרש.המפסיד יצטרך לעזוב ""אוקי הולך"אמרתי עושה קליקים עם הידיים ומתקדמת לאמצע של המגרש.
---
"כשאני שורק המשחק התחיל אוקי?" אמר החבר בלונדיני
"אוקי" אמרנו שנינו הוא שרק עם הידיים ברגע שהוא שרק העברתי את הכדור בין הרגלים שלו ורצה עם הכדור לעבר השער שלו ובועטת ו..גול!
"1;0 , פעם הבאה אתה תשתפר" אמרתי בחיוך מרושע .
הוא התחיל לרוץ עם הכדור,לכיוון השער שלי לפני שהספקתי לתפוס את הכדור הוא הבקיע גול.
"1;1 אמרת משהו ?" הוא אמר בהתחכמות גילגלתי את עייני והמשכתי את המשחק .
התוצאה הסופית הייתה 4:4 , הרמתי את הכדור לכיוון מעלה מקפיצה אותה כמה וכמה פעמים ואז הכנסתי גול לשער שלו.
"אז מיסטר שוויצר יש לך משהו להגיד?" אמרתי מסתכלת על הפרצוף שלו לקחתי את הכדור של הקבוצה ואמרתי
YOU ARE READING
Just A Dream//Zayn Malik
Fanfiction"Everthing Feel Like A Dream" סיפור גמור על זאין.