Pov קנדל
"כל הדברים שצריך כאן?,הבובת וודו?,השייני ערפד?,הכל?"שאלתי בטוחה שיש הכל
"כן הכל כאן"מייקל אמר חייכתי ואמרתי
"יופי,עכשיו בואו נגרום לזואי,להיות הילדה הכי מושפלת בבית-הספר!"אמרתי בחיוךהיא כל כך הולכת לסבול על זה שגנבה את החבר שלי,שבגללה נפרדנו.
"עוד 3 דקות יש צלצול, כשאני אכנס לכיתה את תתחילי לקחת את המחט ותתחילי להכאיב לה"אמר מייקל אני הנהנתי לחיוב והוא התחיל לצאת לכיוונה של זואי.----
התוכנית הלכה מצוין!,אני צריכה לחכות
לה בחדר של השרת,הכנסתי את הניבים לתוך פיי,את המצלמה הנחתי על השידה כך שזואי לא תראה אותה,כאשר ראיתי אותה תפסתי בכף ידה ומשכתי אותה לתוך החדר וסגרתי אותה בחוזקה."מה את רוצה?"שאלה בקרירות
"את תגלי בקרוב מאוד"אמרתי מחייכת וחושפת את השייני הערפד ה"מזויפים" שלי פנייה נהיו אדומות , והיא פשוט החלה לגמגם
"א-את ערפדית?!"שאלה בפחד לוקחת צעד אחורה ובולעת רוק בכבדות מנסה לעקל את זה.
"כן אני ערפדית,ובקרוב גם את"אמרתי
"לא,תתרחקי ממני!,לכי מכאן!"אמרה בצעקה זה עובד היא מאמינה לזה התחלתי לצחוק חושפת את שייני הערפד המזויפים ,היא לא הפסיקה לבהות ,תפסתי בשניי כתפייה בחוזקה רבה גורמת לה להיאנק מכאבים.
"וגם את""אמרתי היא התחילה לצעוק ואני לא הפסקתי לצחוק היא הביטה בי במבט מבולבל ואז שמה יד על הפנים כאשר קלטה שזה היה משחק.
"אתם עבדתם עליי!!"צעקה
"וכל בית-ספר הולך לצפות בזה,אופס מאוחר מידי"אמרתי בחיוך היא פתחה את הדלת של השרת והביטה בכולם צוחקים,הרגשתי רגע של שמחה היא הושפלה עד הסוף .
"תתרחקי מזאיין,תיפרדי ממנו אם את לא רוצה שזה יפורסם ביוטיוב"אמרתי לה בלחש והולכת משם.
Pov זואי
~~כעבור יומים~~
הסתכלתי על התמונה שלי על הלוקר הבטתי בזה ופשוט הרגשתי מושפלת בחיים שלי לא הרגשתי מושפלת בצורה כזאת,ואני?,אני כמו מטומטמת האמנתי לשטיות שלה ושל אח שלה.
אני לא יכולה לסבול את הבושה הזאת א-את הצחוק של הילדים כשאני עוברת במסדרון,את השמות גנאי,החייקוים זה?,אני לא עומדת בזה.
לקחתי את התיק שלי והתחלתי לרוץ לכיוון השירותים, נכנסתי לאחד התאים ופשוט לא הפסקתי לבכות, הם הורסים לי את החיים, הם הורסים לי את השהות שלי פה בבית ספר "פארל"עד אז נחשבתי כתלמידה מאוד אהובה מבחינה חברתית.לא יודעת כמה זמן ישבתי שם בוכה אבל אני יודעת שלשיעור אני לא יספיק להגיע.
"זואי?!"צעקותיו של זאיין נשמעו מחיתי את דיימעותי במהירות ויצאתי לכיוון הכיורים לשטוף את הפנים.
YOU ARE READING
Just A Dream//Zayn Malik
Fanfiction"Everthing Feel Like A Dream" סיפור גמור על זאין.