Herseyden Habersiz

284 2 0
                                    

Bir araba kiralama sirketinde calisan Frank mesaiye kalmisti.Televizyonda Afrikada yayilan bir hastaligi gosteriyorlardi.Hastalik kesin ölümle sonuclaniyordu.Dünyanin dört bir yanindan bilim adamlari afrikaya gönderiliyordu.Frank'in mesaisinin bitmesine 1 saat kalmisti.Saat gece ikiydi.İceri bir musteri girdi.Bir minivan istedi.Frank musterinin istedigi arabayi verdi.Frank'in uykusu gelmisti.Sandalyede televizyonun karsisinda gozlerini biraz kapatti.Ama uyuyamadi.Frank Avusturalya'da tek basina yasiyordu.Evliydi ama evliligi batmak uzereydi.Karisi Elie annesinin evine donmus ikisi yasiyordu.Babasi Elie kucukken vefat etmisti.Frank uykuya coktan dalmisti.Sabah ise ilk gelen patronu Chris'ti.Chris bu olaya cok sinirlenmisti.Frank daha onceden de ise gec kaldigindan veya gelmediginden patronuyla arasi pek iyi degildi.Chris onu odasina cagirdi.İste giydigi gomlegini ve rozetini cikarmasini istedi Chris.Frank birsey demeden istediklerini yapti.Evliligi beceremedigi gibi calismayida becerememisti Frank.Arkadaslariyla vedalasip cokta guzel olmayan ama is goren arabasina atlayip esinin yanina gitti.Ondan eve donmesini istedi hep yaptigi gibi.Bu kez elinde bir gülle geldi.Gül Elie'nin aklini celmis olacak ki eve donmeyi kabul etti.Frank fazla parasi olmamasina ragmen aksam yemegini disarda yediler.Arabayla eve donduklerinde ikiside hizlica soyunup yataga girdiler.İkiside yuksek sesle inliyordu.O ikisi icin cok atesli bir gece olmustu.Sabaha kadar sevistiler ve sabah uykuya daldilar.Sabah kalktiklarinda televizyon bilim adamlarinin gelistirdigi bir asiyi gosteriyordu.Asi insanlari canlandirmaya yonelikti.Frank ve Elie dahil cogu insan bunun palavra oldugunu dusunuyordu.Hastalil terleme oksurme bas agrisi gibi belirtiler gosteriyordu.Frank ve Elie Syndney'de bu olaylardan cok uzak bir yerde yasiyordu.İkiside calismadigi icin oglene kadar yattilar.Daha sonra markete gidip eve erzak aldilar.Markette gezerken Frank bir kalabalik farketti.Herkes televizyona bakiyordu.Bilim adamlari ölenleri canlandirmayi hedefliyordu.Bu konudada basarili olmuslardi.Ama canlananlar eski haline donemiyordu.Asi etkisiyle fazlasiyla saldirganlardi ve hastaligi yayabilirlerdi.Markette insanlarin cogu "Dunyanin sonu geldi,zombiler saldiracak,bir isi beceremediler" gibi seyler soyluyorlardi ve haklilardida.Frank gorduklerini Elie'ye anlatti.Elie pek takmadi ama Frank oldukca endiseliydi.

Dünyanin SonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin