Hiçliğin Ortasinda

54 3 2
                                    

Televizyonda izledigi haberin ustunden 1 hafta gecmisti ve haberler artmisti.İnternette ve televizyonda goruntuler vardi.Cogu goruntulerde asi enjekte edilmis hastalikli insanin normal bir insani isirmasini gosteriliyordu.Frank Amerika'da yasayan annesi ve babasinin yanina gitmeye karar verdi.Elie bunu istemiyordu cunku hastalik Amerika'da cok yaygindi.Hatta ulkeden goc bile baslamisti.Frank ve Elie bu konu hakkinda buyuk bir kavga ettiler.John cep telefonunu aldi ve kapiyi carpip cikti.Bankaya gidip tum parasini cekti.Los Angeles'e bir bilet aldi.O gece bir otelde konakladi.3 Eylul gunune bir bilet aldi.Ertesi gun havaalanina gitti.Ucagin kalkis saatine daha bir saat vardi.Bir bira icip Elie'ye Los Angeles'e gittigine dair bir mesaj yazdi.Cevap gelmeyince telefonu kapatti.Ucaga bindi.Neredeyse yolculuk boyunca uyudu.İnise 30 dakika kala pilotun anonsu nedeniyle uyandi.Saat cok gec oldugundan bir otelde konakladi.Sehir normal halinden cok sessiz ve bostu.Frank acik bir otel bulmak icin yaklasik 1 saat ugrasti.Ertesi gun calan telefonu nedeniyle uyandi.Arayan Frank'in annesiydi.Babasini hastaneye kaldirdiklarini ve durumunun kotu oldugunu soyledi.Frank'in babasi bir suredir kalp hastasiydi.Frank aceleyle cikip guvenlik gorevlisine nerede araba kiralayabilecegini sordu.Gorevlinin tarif ettigi yere gitti ve bir Toyota kiraladi.Hizla babasinin yattigi hastaneye gidiyordu.Yaklasik 30 km yol gitmesi gerekiyordu.Frank kirmizi isiklardan son hizla geciyordu.Daha da hizlandi.Bir kirmizi isikta daha durmadan gececektiki sag tarafindan hizla gelen bir minivan carpti.Frank'in arabasi defalarca takla atti ve bir giyim magzasinin vitrinin camlarini indirerek durdu.Herkes ciglik atiyordu.Yaklasik 10 dakika sonra ambulans ve itfaiye geldi.Frank arabada sıkısmisti.İtfaiye uzun bir ugrastan sonra Frank'i cikarmayi basardilar.Frank hastanede ameliyatlar gecirdi.Bu sure icinde hastalik iyice yayilmisti.Doktorlar Frank'i kurtarmayi basarmisti.Ama kendileri kurtulamdi.Frank'in odasinin kapisini kitleyip kacmislardi.Frank 3 ay sonra anca uyanabildi.

Dünyanin SonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin