Tanisma

34 2 0
                                    

Frank havuza emin ve yavas adimlarla ilerledi.İri yari zenci ve uzerinde polis uniformasi bulunan adam Franka pompalisini dogrulttu ve "Oldugun yerde kal"diye bagirdi.Frank adamin dedigini yapti sonrada ellerini basinin arkasinda birlestirdi.Adam ona "İsirildin mi"diye sordu.Frank'in cevabi olumsuz yonde oldu.İclerinden yakisikli ve burnu havada biri olan Tom "Solgun gorunuyorsun cocuk"dedi.Frank onlara yaklasik 2 dakika icerisinde babasi icin Los Angeles'a geldigini kaza yaptigini ve uzun suredir hastanede oldugunu anlatti.Bir hemsire olan Jennifer ortaya"Dogru soyluyor"diye bir laf atti.Tom ona nasil emin olabildigini sordu.Jennifer "Sence zombiye benzer bir yani var mi"diye sitem etti.Frank duydugu sozle irkilmisti."Ne zombisi" diye soze atildi.Frank'e silahini dogrultan Phil silahi indirdi ve bilim adamlarinin yaptigi asinin hastalikli insanlari birer zombiye cevirdigini soyledi.Frank "Filmlerdeki gibi mi"diye sordu.Tom kaslarini kaldirarak"Filmlerdeki gibi"diye cevap verdi.Siz ne zamandir burdasiniz diye sordu Frank.Phil bu sorusuna karsilik bir iki saat dedi.Jennifer Frank'in yanina gelip Tom'u gostererek onu takma,ben Jennifer diyerek elini uzatti.Frank bir duraksamanin ardindan Jennifer'in elini sıktı.Phil yemek vakti deyip bir büfenin kilitli cam kapilarini pompaliyla tek vurusta indirdi.Buyuk bir gurultuyle camlar kirildi ve Phil kirilan camlara basarak iceri girdi.Frank ne kadar ac oldugunu unutmustu.Herkes ne bulduysa yedi.En fazla yemek yiyen Frank olmustu.

Dünyanin SonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin