Tekne

22 2 0
                                    

Evden cikmaya hazirlaniyorlardi.Frank sadece bir pompali bulabilmisti.İki tane de balta vardi.Birini Jennifer'a verdi.Tom tam agzini acip Frank'e bagiracakti ama Phil bunu anladi ve "Kapa ceneni Tom" dedi.Ambulans hemen evin onundeydi.Etrafta yaklasik 10 tane zombi yavasca yuruyordu.Zaten hizli yuruyemezlerdi bu insanlar icin bir avantajdi.Kapiyi acip yavas ve emin adimlarla ambulansa bindiler.Hicbir zombi onlari farketmemisti.Frank ambulansi kullaniyorudu.Yaninda Phils ve Mila arkada Jennifer ve Tom vardi.Phil bir yandan yolu tarif ediyor diger yandanda Mila'nin cani sıkılmasin diye ugrasiyordu.Cocuklari seven biriydi Phil.Frank "Benzinimiz yetmeyebilir"dedi.Ambulansin deposu fazla dolu degildi.Bazen zombilere carpiyordu Frank.Bunun pek bir onemi yoktu.Havanin kararmasina birkac saat kala departmana vardilar.İlk isleri banyo yapmakti.İlk olrak Frank girdi.Vucuduna su temas etmeyeli bi hayli olmustu.O cikip Phil girdi.Jennifer'da Mila'ya yikanmasinda yardim etti.Daha sonra Mila cikip silah arayan Frank ve Phil'in yanina gitti.Jennifer ve Tom'da girdikten sonra Phil yanina Frank'i alip Departmanin silah deposuna gittiler.Bir pompali ve 3 mm pompali mermisinden baska birsey yoktu.Dus almak hepsi icin bir rahatlikti.Ama Phil silah bulamadigi icin biraz uzgundu ama hic belli etmiyordu.Kimsenin yapacak biseyi yoktu.Araclari vardi ama planlari yoktu.Frank havaalanina gitmeyi onerdi.Tom bunu sacma buldu.Ardindan Phil"Daha iyi bir planin var mi"diye sordu.Tom övünerek"Rihtimda teknem var"dedi.Bu yeni bir plan anlamina geliyordu.Rihtim uzak degildi ambulansla iki uc saatlik bir yoldu.Hepsi apar topar bindi.Ambulansin benzininin yarisi tukenmisti ama rihtima kadar rahat bir sekilde giderdi.Frank hizli hizli Tom'un tarif ettigi yere dogru suruyordu.Frank zombilere carparak gidiyordu.Ne olduysa ambulanstan gurultulu sesler gelmeye basladi.Frank bu seslerin zombileri cekecegini dusundu ve hepsi ambulanstan indi.İnerken Frank Tom'a bir silah verdi.Tekne 1 blok otedeydi.Onden Phil ates ederek gidiyordu.Digerleride arkalarindan.Fazla zorlanmadan tekneye vardilar.Hepsi bindi Frank bagli olan ipi cozdu ve tekne hareket etti.Tom tekne hepimizi almaz diyerek silahini cikarip Frank'i sol omzundan vurdu.

Dünyanin SonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin