AVM

39 2 0
                                    

Frank uyandiginda sersem bir sekildeydi.Uzerinde Pijamalari vardi.Yatagin yanindaki komodinde bir demet kurumus cicek birde 4 Eylul tarihine de bir dergi vardi.Frank ne tarihten ne saatten ne de olanlarda haberdardi.Kasinda bulunan yara bandini islatarak cikardi.Kolunda ve bacagindada sargi bezleri vardi onlarida cozdu.Kapiyi zorladi ama acamadi.Beyaza boyanmis bir tahta kapiydi.Sandalyeyle birkac vurusta kapinin ortasinda olusan yariktan cikmayi basardi.Hastanenin koridorunda beyaz terlikle dolasiyordu Frank.Olanlar hakkinda en ufak bir fikri yoktu.On kapidan disari cikti.İki ambulans kapinin onunde duruyordu.Onlari gecip Los Angeles'in bos sokaklarinda beyaz terlikle dolasiyordu.En ufak bir insan izine rastlamadi.Sanki bir hayalet sehirde yuruyordu.Saat aksam uzeri 5 civariydi.Havada kuru soguk vardi.Frank sogugunda etkisiyle kendini topladi.Hastanenin onundeki ambulansi aldi.Anahtari uzerindeydi.Ambulansin icinde buldugu yelegide giydi.Anahtar kontakta duruyordu.Ambulansi calistirir calistirmaz kaleruferi ve radyoyu acti.Radyoda cizirtidan baska bisey yoktu.Bildigi bir alis-veris merkezine dogru yola koyuldu.Oncedende Los Angeles'a geldigi icin az cok yollari biliyordu.Yaklasik 25 dakika icinde alis-veris merkezine vardi.On kapi kapaliydi.Bodrum kattaki otoparka girdi.Ambulansi oraya birakti.Ordaki kapidan merdivenlerle yukari cikmayi basardi.Giris kati gezmeye basladi.Cok buyuk bir yerdeydi Frank.Hic insanla karsilasmadi.Bir sure daha gezdikten sonra süs havuzunun etrafinda elleri silahli bir avuc insan gormustu.Yanlarina gidip gitmemek arasinda kaldi.En son karari ise onlarin yanina gidip.yardima ihtiyaci oldugunu soylemekti.

Dünyanin SonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin