Yazardan Açuklamadur...

3.5K 116 57
                                    

Öncelikle hala yazarınız mıyım bilmem ama yazarınızdan bir mesaj var size..

Okuyan gözlerinizden, yazıp soran ellerinizden öpüyorum güzelliklerim. Sizleri o kadar çok özledim ki.

İnanın hep aklımdasınız. Bu sene ben üniversite sınavı öğrencisiyim. Allah'ın izniyle seneye üniversiteye gideceğim. Annemle babamı bile sabah kahvaltı dışında görmüyorum, inanın. Sabah 8, akşam 7 arası okul. 7.30 ve 12-1 arası dershaneye gidiyorum. Cumartesi-Pazar da 11de başlıyor dershanem yine 12-1e kadar.

Anlayacağınız gerçekten çok yoğun bir tempom var. Kafamı dağıtmak için kısa bölümlerin olduğu bir romantik komedi yazmak istiyorum. Ama NefTah hakkında değil.

Neden NefTah değil veya niye ARKADAŞKA devam etmiyorsun diye sorarsanız onu da söyleyeyim. Nefes ve Tahir çiftinin yeri bende çok ayrı. Onları tasvir ederken, onları yazarken kafamı tamamen onlara vermem gerekiyor. ARKADAŞK benim için çok özel bir hikaye. Sınav senem biter bitmez, hala destekliyor olursanız ARKADAŞKA bomba gibi dönerim. Bu konu hakkındaki yorumlarınızı buraya bırakırsanız sevinirim.

Aklımda iki fikir var. Instagramda sınav öğrencisi olarak bir blog açmak ve elimden gelen her şeyi orada paylaşmak. Notlarımı, nasıl ders çalıştığımı vs. Ya da kısa bölümlerim olduğu bir romantik komedi hikayesi yazmak. Siz ne dersiniz? Cevapları bekliyorum.

Bu arada sizden tekrar tekrar özür dilerim. Aramızda katılan onca yeni kişi var, hepiniz hoşgeldiniz. Yolun en başından beri yanımda olan insanlar bilir, ben hikayem kaç k olursa olsun hep yorumlara cevap veren, her gelen kişiye teşekkür eden biriyim. Ama gerçekten kafamı şu an gözbebeğim olan bir hikayeye veremem. Yorum ve düşüncelerinizi bekliyorum..

Biliyorum hiçbir şey sizin beklediğinizi telafi etmez, buna bahane olmaz ama işte.. Öpüyorum, esen kalın.

ARKADAŞ(K)! | NefTah(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin