GD-8 PART/2 (DUYURU)

10K 377 33
                                    

Arkadaşlar isyan bayraklarını çekmeden bir şeyler diyeceğim. Son bölümün oy sayısını görünce çok şaşırdım hiç bu kadar yüksek beklemiyordum, ama diyorum ailevi problemlerim var ve olmuyor beceremiyorum yazmayı bu sıkıntı içinde. Yazmayı tamamen bırakmıştım, ayrıca diğer hikaye bana değil Güler'e ait o yüzden bölüm gelip duruyor. Ben yayınlamıyorum yani şifremi biliyor...

Gri Dokunuş 8 bölümde 55 bin okuyucuya ulaşmış bir hikaye devam edersem bu sayının katlanacağını düşünüyorum, fakat bazen bulunduğum ortam koşullar gerçekten bunu anlamsız kılıyor. Evet, diğer yazarlar gibi kimse bana gelip saygısızca mesaj atmadı, yorum yapmadı gelen mesajlar o kadar teşvik edici ve güzeldi ki çok mutlu oldum. Bu kadar uzun bir süre beklemeyi hak etmiyorsunuz. Gerçekten çok çok özür dilerim, kişisel hayatımdan uzaklaşıp internete 4 5 saat bölüm yazacak durumda değildim. Bilmiyorum, kafam çok karışık size karşı bencilce gelebilir ama kendimi düşünmek durmundayım liseye başlıyorum, tek başıma ayakta kalmam gerek. Ben sadece, şu aralar yazabilirsem 8. bölümün 2. partını paylaşabilirim diyecektim, umarım hala burada yanımda olursunuz unutlmak istemiyorum görüşürüz.

Umarım bir sonraki haberim gidiş değilde dönüş haberim olur, öpüyorum kocaman. <3 

Gri DokunuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin