Od:
Postava 1:
Jméno: Lilianne
Příjmení: Longway
Věk: 17 let
Kasta: 3.
Život: Lilianne žije ve velkém městě na kraji Illei v poměrně velkém domě učitelů (otec i matka jsou učiteli), sama studuje, aby se jím také mohla stát. Žije v domě se svým starším bratrem a rodiči. Bratr, vystudovaný učitel pracuje na škole, kde dívka studuje.
Něco o: Má ráda zábavu, ježdění na koni a zelenou. Nikdy nedala do úst žádné mořské zvíře a ani v poslední době nejí maso - je vegetarián.
Proč se přihlásila do selekce: Chce se stát něčím víc, nebýt pouhým učitelem.
Šaty:
Doplňky:
Vzhled:
Postava 2:
Jméno: Cassiopea
Příjmení: Bluebook
Věk: 19 let
Kasta: 6.
Život: Cassiopea žije v poměrně velkém městě někde uprostřed Illei. Pracuje v domě druhých, stejně jako její matka, otec a bratr. Její matka byla původně druhá, ale vzala si šestého, takže místo, aby byla herečkou, tak si vybrala uklízení domů. Ale teď zpět k Cassiopee v dalším bodě...
Něco o: Miluje květiny a hru na housle, kterou poslouchá v domech, než přijdou hosté (když si vystupující ještě opakují). Nepohrdne nějakou kvalitní četbou, od románů k historické, kterou má nejraději.
Proč se přihlásila do selekce: Měla pocit, že je to dobrý nápad a proč to nezkusit?
Šaty:
Doplňky: (nemohla jsem odolat :heart_eyes:)
Vzhled:
(až teď jsem si všimla, že obě postavy jsou zelenooké...)
YOU ARE READING
Mé RPG postavy
DiversosTohle není povídka... Pokud chcete nahlédnout, tak směle do toho, ale pokud se chystáte číst, tak se podívejte na jiné "dílo".