In The water #1

13 3 6
                                    




Jméno: Waithy Moorefeel

Věk: 16 let

Pohlaví: ženské

Orientace: bisexuálka

Povaha: Optimistická dívka, jež ráda objevuje svět, jež ji k sobě po pevnině nepustí. Krom optimismu dostala do vínku také starostlivost o ostatní, ale také roztržitos, kvůli které je o něco méně přátelská než před lety, kdy se dokázala bavit úplně s kýmkoli. Občasné chvíle agresivního chování (při použití schopností), které neodpovídají její povaze způsobuje, že je schopna i někoho zabít, z čehož bývá vždy na prášky...

Něco o: Narodila se v malé vesničce na jihu Anglie. Po třech letech bytí v jednom domku se rodina obsahující pět členů přestěhovala do Londýna, kde se dívka poprvé setkala s vědci (předpokládejme, že se vědci nachází na celém světě), kde testovali každé druhé dítě. Nejdříve otestovali ji, a když zjistili, že je tím, kym je, tak ji všechny její sourozence poslali preventivně do laboratoře a ji testovali zde se skoro plně rozvinula její schopnost. Poté byli zabiti její sourozenci a ona měla být převezena do místa z větší ochranou. Díky tomu se jí ale povedlo, když přelétali nad mořem dostat z letadla a zmizet... Teď je asi hledanou osobou, ale je to jen její doměnka...

Schopnost: Ovládání růstu vodních rostlin i do nerealných rozměrů... Rostliny je i schopna nechat vyklíčit nebo rozkvést. Mínus - při užití schopností i krátce po nich je silně agresivní

Vzhled:

Vzhled:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mé RPG postavyWhere stories live. Discover now