Jmeno: Mirai Nightingale
Pohlaví: ona
Ročník: 5.
Kolej: Mrzimor
Hůlka:Něco o: Mirai je divoká neskrotná mrzimorska dívka, která se nebojí okusit dobrodružství. Někdo by se divil, proč není tím pádem v Nebelviru. Tyhle vlastnosti přebývá její laskavost a ochota pomoci komukoli, i když není v nouzi. Jakožto dívka se smíšeným původem nelne k čisté krvi, ale naopak se dokáže bavit s kýmkoli a hlavně kdekoli.
Jejími rodiči jsou překvapivě spisovatelé. Oba píši novinové články, ale s tím rozdílem, že jeden píše do kouzelnickeho plátku a ten druhy do mudlovskeho.
Když pomineme značnou lásku a hlavně schopnost znát všechny tvory, tak je dívka ne nijak inteligentní. Školou prochází, ale samé V nemá, nýbrž spíše M. Ale řekneme si to narovinu taky ji v knihovně skoro nikdy nenajdeme.
Vzhled:(Té herečce tady je tak 17, pravda, taky jsem tomu ze začátku nevěřila....)
Jmeno: Liv Q. Mass
Pohlaví: ona
Ročník: 6.
Kolej: Havraspár
Hůlka:Něco o: Pod černými obroučkami a za oponou blondatych vlasů se skrývá inteligentní plachá dívka, jež nikdy nezapomene po skole zajít ještě alespoň na skok do knihovny. Jakožto zástupce koleje Havraspár má veškeré úkoly i testy na jedničku a nikdy nevynecha ani jednu nepovinnou akci a vždy se jí účastní s nadšením. Tedy pokud to není společenská akce. Zde vždy stojí opodál a raději poslouchá a pozoruje dění. Raději se napije zeleného čaje a dá si sušenku s čajem, než aby se dlouze a hlasitě vybavovala s ostatními.
Je z rodiny, kde je matka mudla a táta čaroděj.
Bohužel nikdo není bezchybný, tak i tato dívka má mouchy. Jednou z těch horších vad je předpojatost. Má vsugerované, že všichni zmijozelové jsou přespříliš ambiciózní, že všichni mrzimoři jsou až moc obětaví a nebelvíři... U těch nemá až takový problém... Kdo ví, proč nebyla zařazena s takovou povahou do zmijozelu...
Vzhled:
Ravenpuff forever 😏
YOU ARE READING
Mé RPG postavy
De TodoTohle není povídka... Pokud chcete nahlédnout, tak směle do toho, ale pokud se chystáte číst, tak se podívejte na jiné "dílo".