Yağız Nerede?

8 3 3
                                    

Asya içeri girer girmez hemen içeriyi süzdü. Aslında pek huyu değildi ama Yağız varmı diye merakına engel olamıyordu. Salona girer girmez her zamanki yerini aldı huzursuzca. Neden böyle olmuştu, oysa Yağız hiç bir yerde görünmüyordu. Yoksa o an onun orda olmasını mi istemişti. Hayır hayır öyle birşey yoktu. Burayada zaten annesi giller yokken kafa dağıtmaya gelmişti. Hatta Yağız'ın olmaması daha da iyiydi. Öyle değilmi? Diye düşündü kendi kendine. Tam rahatlamış Melek teyzesiyle konuşmaya başlamıştı ki mutfaktan gelen sesle şok oldu. Ve hemen döndü. Oda ne mutfaktan gelen elinde kahve tepsisiyle Yağız dı. Asya Yağızın orada olduğuna mı yoksa, elinde kahve tepsisi olmasına mı saşıracağını bilemedi. Melek teyze kızın şaşkınlığını anlamış olacakki hemen kıza yiğeni olduğunu söyledi ama kız hala şaşkın olduğundan hiçbir şey söylemedi. Sıra Asya'yı tanıtmaya gelince Yağız hemen tanıştıklarını söyledi öyle olunca Melek teyze de şaşırdı ve buna sevindiğini çünkü Asyanın çok iyi biri olduğunu söylemeye başlayınca Asya kendine geldi ve sohbete başladılar. Ogün Asya ve Yağız fazlasıyla sohbet etme şansı buldular. Ama gece saat geç olunca Asya eve gitmek zorunda kaldı. Yağız değişik huyları olan iyi kalpli sevecen birisiydi. Ayrıca yarın sabah ta servise beraber bineceklerdi....

*/*/*/*/*/*/*/*/*

Evettttt söyleyin bakalım sizce serviste neler olucak? Yada okulda? Kızlar neler diyor? Ozaman hepisi YORUMAAAA Pls😆🤗

Seviliyorsunuz 😍

Kiss byy😘

Beş Mükemmel Kızın MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin