נ.מ דניאל
כעבור שבועיים
הייתי כל כך חייב זיון אחרי שבועיים בלי התחברתי די מהר אני וג'ייסון מסתלבטים פה על הדיירים המכוערים האלה יש פה 2 בנות שקטות כאלה משעממות אבל יפות בין עצמם כזה פרחות ועוד איזה אחת שמנמנה כזאת סבירה לא מעבר מתלבשת כמו זונה אמרתי שווה גם ככה היא נדבקת אליי אמרתי שווה בדיקה הלכתי אלייה למיטה שהיא שכבה בה ופילרטטתי איתה עברנו למקום היחידי שאין בו מצלמות מקום שקט שמצאתי ישבנו שם ודיברנו לאט לאט השפתיים שלנו נצמדו ומצאתי את עצמי חדור בתוכה חזק חזק ואחרי 9 דקות גמרנו שתינו ושכבנו אחד על השני ונרדמנו עד שהשמש העירה על פנינו.
קמתי ממנה והערתי אותה קמנו ביחד מהספה (תמונה של המקום👇)נכנסו אל תוך הבית עברנו דרך העצים ציחצחנו שיניים הלכנו הכנו ארוחת בוקר והלכתי להעיר את ג'ייסון הזין הקטן הזה
"קום קום ינקבה" "אה מה יהומו איפה היית בלילה" "בזיון מוצלח אתה קםםם?" "כן כן דיי לצעוק אתה תעיר את כולם" ותוך שניות היה שיר השכמה אני וגייסון יצאנו לבחוץ לעשות מתיחות בוקר ואימון בוקר בחדר כושר לקראת הצהריים ה dad grily (משהו שהמצאתי) פתח בדבריו "בוקר טוב mine grily הבוקר ה 16 שלכם בוילה שלנו השבוע תיהיה הדחה של אחד או אחת מכם בהצלחה❤❤ כולם מעומדים"נ.מ קים זה לא ישתנה ביינתים
אני ולין לא כל כך מהר התחברנו אבל התחברנו לכמה בנות אנחנו יותר מרכלות בין עצמינו כזה ויש פה את 2 בנים חיים בסרט מצויר החלטנו לפרק להם את הסרט מול כל עם ישראל וחיכנו לרגע הנכון, הייתי חייבת את השקט שלי נמאס לי פה כל כך משעמם שאפשר לחתוך את המתח עם מספריים אני שקועה בין עצמי הלכתי ליד השיחים ומצאתי את עצמי נופלת עליהם כמישהו דחף אותי "הנה את ילדה מכוערת" "אה לין הבלת אותי מפגרת" "חחחחח" "מה את צוחקת ימסריחה" "נו ספרי לי מה קרה את החברה הכי טובה שלי אני מכירה אותך" "סתם אני חייבת את אחים שלי הם חסרים לי חסר לי האהבה שלהם כואב לי אני עייפה כבר משעמם לי פה אני רוצה הביתה" "דיירים יקרים נא להתרכז בסלון" "בואי קוראים לנו נדבר אחר כך" לין אמרה לי "טוב"
"דיירים יקרים שלנו היום בערב יכנסו אלינו עוד דיירים חכו תראו איזה הפתעה"
"בואי החוצה" אמרתי ללין "הלכנו לבחוץ ופשוט התפרקתי בבכי ואז ראיתי את 2 הבנים פשוט צוחקים עליי שאני בוכה כאילו פאקינג צוחקים עליי זה היה כל כך משפיל ומגעיל רציתי לקבור את עצמי ופשוט הרמתי את הרגליים שלי והלכתי למיטה (חשוב לי לאמר ביינתים עד שנגיע לעלילה של הסיפור יש את המקובלים שהם דניאל,מייק,גייסון ומיטל הזנזונה של דניאל ויש את לין וקים שאף אחד לא שם עליהם) פשוט נרדמתי עד שהקינג (dadi) העיר אותי ואמר לבוא לסלון ששם נכנסו אלינו עוד 3 דיירים
אושרי,ספיר ומור איך שראיתי את מור ידעתי שהיא תיהיה איתנו בלי שום ספק או רגע של ספק ספיר דפקה צרחה של מטומטת ורצה לביץ' מיטל ואושרי הלך לבנים אמרתי שאנחנו קבוצות שצריך לפרק ודחוף. אבל לא כזה אכפת לי להישאר כמו שאנחנו וככה זה יישאר גם.
למשך היום התחברנו יחסית מהר אל מור והיא נחמדה ודומה לנו 3 משוגעת שאי אפשר לפרק . מור לגמרי העלתה לי חיוך אחרי היום המגעיל הזה והנה הרגע הגורלי שדיברנו איתנו היום בבוקר ההדחה
דיירים יקרים אנחנו בשידור חי נא להתנהג בהתאם וכולנו מחאנו כפיים עבר עלינו חודש גורלי של קבוצות וזה לא מתאים לנו ואצלנו לכן הוספנו לכם את הדיריים החדשים שראינו שהתחברו די מהר נאחל לכם בהצלחה ועכשיו נעבור להדחה נתחיל ממי שקיבל את רוב הקולות להישאר בבית זו קים אזולאי הדייר השני שנשאר בבית היא הוא לין את נשארת בבית וחיבקתי אותה חזק חזק דניאל אתה נשאר בבית והתאבסתי הורדתי את החיוך והוא קלט את זה ועשה לי פרצוף מגעיל ומפה הבנתי שאנחנו לא נתסדר לעולם ..
הדייר שהולך הביתה הוא מייק בוא אלינו התבאסתי הוא היה היחידי הנורמלי בבית הזה ובאמת התחברנו טוב.
יום למחרת בבוקר-
מייק חסר לי באמת שהוא חסר לי הוא היה הידיד הכי טוב שלי בבית למרות שלא דיברתי עליו אבל לא נורא מתקדמים בחיים לפחות לין נשארה איתי וגם מור איתי.
"טוב חברים בואו צריך לעשות לוז וקניות לבית" "אין לי כוח נו אל תזיינו תמוח" דניאל צרח פה כבר התעצבנתי "תגיד לי מה הבעיות שלך אה אתה מוכן להסביר לי מה הסרט שלך יחתיכת מכוער" למרות שאני יודעת טוב מאוד שהוא חתיך ואין לי מושג מה יהיה "מה זה מה זה לא שמעתי טוב מה אמרת אה יחתיכת שרמוטה אני רוצה לשמוע שוב אם יש לך ביצים מה אמרת" "אמרתי שאתה מכוער חי בסרט שחושב שהוא איזה משהו"
"טוב דיי לריב בואו נמשיך" "ביצים חלב חסה עגבניות מלפפונים" "תביאי גם גמבות" "לא צריך" דניאל אמר "כן צריך" "לא" "כן" "לא" "דייי תפסיקו" לין צעקה "נמאס לי ממך כבר וואי אני שונאת אותך יחתיכת חש dad תפתח לי את חדר home עכשיו!" צעקתי דאד (אבא) פתח את החדר תמונה של החדר
(אוקיי הסברררר חדר ה home זה חדר שכל דייר מקבל למשך שעה ביום רק במצבים שהוא רוצה להירגע ויכול להביא איתו 2 דיירים בלבד בוא נמשיך)נכנסתי אל החדר עם נוי ולין ואמרתי להם שנמאס לי לחלוטין ואין בי עוד כוחות מה שנכון דרך אגב פשוט נמאס לי ממנו ואין בי עוד כוחות נפש אליו...
♡♡♡♡♡
אהבתן?! אני מאוד מקווה שכן אני רוצה לסיים את הסיפור אז אני מריצה פרקים❤
YOU ARE READING
אהבה כואבת
Teen Fiction#מקום 6 בשנאה בתאריך 18.10.18😍 ''אני פשוט שונאת אותך'' ''בסדר גם אני לא מת עלייך את מכוערת מכל כיוון גמדה שמנה ודוחה'' כל מילה ומילה שלו פגעו לי בלב כמו סכין שנכנס ונכנס ולא יוצא עם סיבובים לדובדבן שבקצפת אני כל כך אוהבת אותו ואם כך גם שונאת אותו א...