נ.מ קים
אומייגוד גייס כל כך מושלם ודואג לי שאני כבר לא יכולה איתו הוא ילד מושלם שאין לתאר. חשבתי לעצמי ונתקעתי בדניאל
"היי דניאל מה אתה עושה על המיטה שלי?"
שאלתי את דניאל "סתם רציתי לדבר איתך" "שוט.." "בזמן האחרון אני מרגיש שמיטל משחקת בי ואפילו בוגדת בי.." צחקתי בקול "רק עכשיו שמת לב?" "נו פוס אל תיהיה מגעילה אני מדבר איתך מהלב" "פיס מאמי שלי היא בוגדת בך" "סמעק ערס" "היי דבר יפה" "אין לי כוח לזיוני שכל שלך גם כן ישרמוטה" נפגעתי מכל מילה שלו הוא הבסט שלי הפאקינג חבר הכי טוב הוא אף פעם לא דיבר אליי ככה הוא הרים את הרגליים שלו ופשוט הלך ואני נשארתי לבכות שם אהבתי אותו אהבתי את דניאל טיילר ורק עכשיו אני מבינה שזה יותר מהחבר הכי טוב שלי אהבתי אותו אהבת נעורים והוא לקח סכין ודקר אותי חזק.
מזכיר לי את השבוע שסגר אותי בתוך ה home נמאס לי ממנו.
באתי אליו למיטה רואה אותו שוכב ומסתכל על התיקרה "אני כל כך שונאת אותך" אמרתי''בסדר גם אני לא מת עלייך את מכוערת מכל כיוון גמדה שמנה ודוחה''
כל מילה ומילה שלו פגעו לי בלב כמו סכין שנכנס ונכנס ולא יוצא עם סיבובים לדובדבן שבקצפת אני כל כך אוהבת אותו ואם כך גם שונאת אותו אני אוהבת ושונאת אותך דניאל טיילר."מה הצגה מה את עומדת לי מול הפרצוף זונה יאללה תתקדמי למיטה שלך" .
נ.מ דניאל
אני לא יכולתי להחזיק את עצמי הכל היה אי כוונה אני אוהב אותה אבל אני לא יכול להיות איתה אני אפגע בה כאב לי לראות את הדמעות שיצאו לה רציתי לרצוח את עצמי ולא לעזוב היא כל כך יפה שזה כואב באמת אני רואה אותה ואני מתרקח כואב לי עלייה שהיא עוברת את זה בגללי ..
הלכתי למקום השקט שלי ישבתי ועישנתי אני לא מאמין שהתאהבתי בחברה של החבר הכי טוב שלי פשוט לא מאמין על עצמי אני זורק את הסיגריה וצורח צרחה ענקית של שיחרור וכאב שהחזקתי במשך הזמן הזה כואב לי ועצוב לי כל כך על הלב נכנסתי בחזרה לבית
והלכתי לעבר ג'ייסון "מה גבר מה קרה" שאל
"סתם חיים קשים" "נו ספר" "מיטל בוגדת בי"
אני לא סיפרתי לו שאני מאוהב בפאקינג חברה שלו "אם היא מאושרת מי אני שאני יהרוס לו ולה...
--------------------------------
נו אהבתם?
היום יעלה עוד פרק❤
פרק קצר מצטערת
YOU ARE READING
אהבה כואבת
Teen Fiction#מקום 6 בשנאה בתאריך 18.10.18😍 ''אני פשוט שונאת אותך'' ''בסדר גם אני לא מת עלייך את מכוערת מכל כיוון גמדה שמנה ודוחה'' כל מילה ומילה שלו פגעו לי בלב כמו סכין שנכנס ונכנס ולא יוצא עם סיבובים לדובדבן שבקצפת אני כל כך אוהבת אותו ואם כך גם שונאת אותו א...