פרק 4

292 7 0
                                    

דיי נמאס לי פשוט התפרקתי עליהן ובכיתי את חיי רציתי לעזוב ללכת להתרחק מכולם יצאתי מחדר ה home והלכתי לגינה הלכתי לכיוון העצים ונשענתי על העץ והחלקתי לאחור הגעתי למין מקום כזה מהמם שרואים את הזריחה יש שם ספות ערסל ג'קוזי משהו מטורף התיישבתי שם ונרגעתי מהקול לצלילי הים הקרוב והרוח הנושבת על פניי נרדמתי בלי לחשוב על שום דבר פשוט נרדמתי בלי שום דאגות בלי דניאל שמקניט אותי בלי נוי ולין בלי שום חפירות נרדמתי...
5:30 לפנות בוקר
התעוררתי אני לא מאמינה שישנתי 17 שעות בטוח מחפשים אותי איך חוזרים לבית בטח לין ונוי מתות מדאגה.
נכנסתי לחדר הhome ישבתי שם ואז דניאל נכנס תודה רבה האחרון שהייתי צריכה עכשיו על הראש שלי הגיעה נו באמת אני והמזל שלי
"זונה מה את עושה פה" "מה אתה עושה פה?! ואני לא אחת החברות שלך אל תקרא לי ככה חתיכת מכוער" הוא התקרב אליי בצורה מלחיצה מודה נלחצתי מאוד "אני שואל את השאלות פה לא את כנראה שלא הבנת נכון" הוא החזיק לי את היד חזק שכמעט בכיתי "אתה מכאיב לי תשחרר" "אני לא משחרר" "תשחרר כואב לי" "לא משחרר" הוא הידק עליי את הלחיצה "איייי" צעקתי שהיד שלי נהייתה כבר כחולה סגולה אדומה "אולי ככה תלמדי להתרחק ממני זונה עכשיו עופי מפה ותני לי לזיין את מיטל וספיר בשקט ומיטל וספיר נכנסו "בדיוק" הפרוצות אמרו הם לחשו לו באוזן משהו הביאו לו חבל הוא לקח כיסא הושיב אותי עליו סתם לי את הפה קשר אותי לכיסא הן התחילו להתפשט אני ביינתים צורחת "ממממ" "דיייי" וביינתים עוצמת את העיניים הם מתפשטים ומתנשקים ואני ביינתים שומעת אך לא רואה צורחת והן צורחות ומתנשקות אך לא צורחות מאותה סיבה שלי אני לא מאמינה שאני עוברת את זה בחיים לא חשבתי גם נמאס לי מהמקום הזה אחרי כמה זמן זה נגמר החדר היה שקט ואז מצאתי את דניאל עומד מעליי ערום כולו ומהר עצמתי עיניים "מממ לך ממממ" ניסתי לומר אך הוא העיף לי סטירה כואבת לפרצוף "רק אני מדבר עכשיו" והעיף לי עוד סטירה "דייייי" צרחתי מכאבים והוא ממשיך להעיף לי מכות הוא לקח אותי על הידיים שלו וזרק אתי על הריצפה בשירותים נעל והלך...
נ.מ דניאל
אולי ככה היא לא תתעסק איתי השרמוטה הזו חתיכת מפגרת מי היא שהיא תצרח עליי אני לא מבין מפגרת לפחות ככה יהיה לי שקט ממנה.
"דיירים לסלון" הגענו לסלון "דיירים יקרים האוכל שהזמנתם הגיע נא קחו אותו מכניסת דלתות הבית" לקחנו את האוכל סידרנו במטבח הכל וניקנו כי הבית היה נראה רע והגיע הזמן לישון כבר 2 לפנות בוקר ולא שמנו לב כמו כל ערב במשך החודשיים שעברו פה אני קורא לספיר או מיטל אם ה home תפוס אז למקום שלי (המקום של פרק 2) ומזדיינים שם היום היה כיף בלי חפירות של קים יום כיף אני מתפלה על חברות שלה שלא שמו לב כאילו רק פעם אחת אבל גם אז שיקרתי להן שהיא ב home והיא בחרה להיות לבד אז מה אכפת לי יש לי שקט זין עליהן .

נ.מ קים
אני חושבת שאני פה כבר שבועיים?!
אף אחד לא מביא לי אוכל או מים נראלי ירדתי 6 קילו?!
הוא בא כל יום דופק לי מכות וממשיך את היום.
כואב לי כל הגוף יש לי כחול בכל הגוף יורד לי דם בראש ואין לי איך פאקינג לחטא את זה כי אני קשורה!!! הבן אדם חולה בראש לגמרי
אני שונאת אותו כל כך "קים קים את פה ?" שמעתי קול מוכר "מממ אני פההה" דפקתי עם רגליי בכל הכוח האחרון שנשאר לי ולין פתחה את הדלת "מה יש לך מה קרה לך" היא הורידה לי את הכיסוי פה "מה יש לך מי עשה לך את זה" "דנ..יא..ל" אמרתי והכל שחור.
נ.מ לין
היא התעלפה לי בידיים שיחררתי אותה מהקשרים שקשרו לה היא כולה הייתה מכוסה בדם בכחולים כולה ופצעים ודם שהספיק להתייבש גופה היה צנום ממה שהיה  וקטן היה נראה שהיא לא אכלה כמה ימים או שתתה בכלל?! אני לא מאמינה שדניאל עשה לה את זה היא לא עשתה לו פאקינג כלום הלכתי להזיק עזרה והיא בידיים שלי נכנסתי לוילה וקראתי לאנשים לעזרה כולם היו בהלם חוץ מדניאל ספיר ומיטל שיצאו לגינה וצחקו רציתי להעיף לו בוקס באותו הרגע ג'ייסון הנשים אותה והיא התעוררה בבכי והתעלפה שוב והפעם בלי דופק..
"אני לא מאמינההה צרחתי תעזרו לייי אני לא מאמינה תעשו משהו נו כבר תלחו ל dad תעזיקו אמבולנס נוו" "תתרחקי ליני דיי היא מתה תפסיקי" "היא לא מתה לא קרה כלום נו תתקשרו כבר למישהו נוו מה אתם עומדים פה כמו עציץ תעשו משהו" בכיתי בלי סוף בכיתי כאילו לקחו לי חצי מהלב "כולם לסלון עכשיו לשבת אני מגיעה שאף אחד לא יזוז" dad צעק לנו האמבולנס הגיע ולקח אותה על אלונקה לבית החולים "מישהו מוכן להסביר לי מה קרה לה איך זה קרה ומי עשה את זה " דאד שאל "דניאל" עניתי "אני עשיתי את זה" דניאל אמר עם פרצוף מושפל "לא חשבתי שזה יגיע למוות" "יחתיכת מטומטם לא חשבת אה לא חשבת אתה מבין מה עשית לה בכלל אתה קולט מה עשית?!" "אני מצטער בבקשה" "אתם תישארו בבית הכל ילך כרגיל קים לא נהרגה היא תשוב אלינו שתרגיש יותר טוב"
הלכתי אל דניאל והעפתי לו סטירה שלא ישכח לעולם "אתה חתיכת בן זונה אתה  מבין מה עשית יכולת לעשות לרצוח אותה פאקינג לרצוח אותה ולמה כי היא דיברה אלייך לא יפה אה אתה מבין מה עשית?!" "אני מצטער נו בבקשה אני גם ילך אלייה אל בית החולים ואת תבואי איתי וגם ג'ייסון יבוא אוקיי?" "אוקיי אבל אתה עדייו חתיכת מזדיין"
נ.מ דניאל
אושרי בא אליי עם פרצוף נפול "אפשר להבין למה עשית זה?" "היא דיברה לא יפה" "בגלל זה עשית את זה ?!" "אני מצטער סתום תפה לא התכוונתי יאללה אל תזיין לי תשכל" " אתה כבר לא ילד אתה בן 23 אתה קולט מה יכל לקרות לך?!" "כן אני יודע מה יכל לקרות לי אני גם אלך אלייה אבל אל תעשו את זה יותר גרוע ממה שזה ואל תשגעו לי תמוח "
"טוב אחשלי אני מבין שלא התכוונת אבל אל תתנהג כמו מפגר"

אהבה כואבתWhere stories live. Discover now