Sommer ferie og overnatning

730 12 0
                                    

Jeg vågner som jeg nu altid gør af min alarm der larmer. Jeg sætter mig op og tager noget tøj på

Og så giver jeg Bronzo noget mad og går så nedenunder for at tage noget mad selv men min mor er kommet mig i forløbet hun har sat en skål frem med youghert og müsli jeg spiser og tager afsted

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Og så giver jeg Bronzo noget mad og går så nedenunder for at tage noget mad selv men min mor er kommet mig i forløbet hun har sat en skål frem med youghert og müsli jeg spiser og tager afsted. Vi har faktisk sommerferie efter idag! Yayy! Og så i overmorgen og frem til onsdag skal vi overnatte på skolen hele årgang b hvilket er den årgang jeg går på. Så jeg skal have pakket. Og jeg har kun en lille smule travlt. Faktisk meget travlt men fuck det det går sku nok.

Jeg gik over til de andre som stod og snakkede over ved Jasons skab "hey Ems" smiler Rachel og kigger smilende på mig "hey" siger jeg og går over til dem for at stille mig ved siden af Jason op af skabene. Vi begynder og snakke indtil klokken ringer og vi skal til fysik kemi.

Efter skole følges mig og Jason hjem på hans motorcykel. Vi ender hjemme hos mig så Jason skriver til sin mor at han er sammen med mig idag og så går vi en dejliglang tur med Bronzo.

"Er du med på at fu skal have pakker ind i overmorgen" spørger Jason. Vi sidder i min seng lige nu "ja det er jeg klar over" siger jeg og sukker "vil du have at jeg hjælper" spørger Jason så og stiller sig op "det må du gerne" smiler jeg og stiller mig også op hvorefter vi begynder at pakke til de 4 dage vi skal være på skolen. Det bliver mega hyggeligt og vi skal også holde fest en af aftenerne så jeg skal have noget pænt tøj på.

Vi bliver hurtigt færdige og det passer med at min mor og far lige når og komme hjem. "Hey Jason" smiler min mor da hun stikker hovedet ind af døren "hej Maria" smiler han "farvel mor" smiler jeg og vinker som tegn på Athen godt kunne gå nu "okay jeg skal bare vide om Jason spiser med i aften...vi skal have lammesteg" smiler min mor. Lammesteg er seriøst min livret... ud over pandekager... nå ligemeget. Jeg kigger på Jason som allerede har trukket sin telefon op og er igang med at skrive til sin mor. "Det kan jeg godt" smiler han så og slukker telefonen "godt så så dækker jeg en mere tallerken" smiler min mor og lukker døren igen.

Vi får mad og så tager Jason hjem. Jeg går sammen med Bronzo op på mit værelse hvor der maks går fem minutter så får jeg en besked fra Jason

Jason- Tak for idag, smukke!

Smykke er noget han er begyndt og kalde mig faktisk rigtig meget og det undre mig lidt...

Mig- selv tak du... dumbass

Jason- 😂

Jeg smiler lidt over hans svar og tager så telefonen og min højtaler med ud på mit badeværelse.

Vandet skyller ned af min krop og giver mig kuldegysninger imens amnesia med 5 seconds of summer køre på højtaleren. Jeg skråler med på sangen imens jeg vasker mit hår. Der bliver stille lidt og så begynder den næste sang.

Jeg svinger et håndklæde om mig og tøre mig så jeg kan gå ud og tage en top på og et par løse shorts. Jeg sætter mig ned i sengen med min Macbook og går ond på Netflix. Bronzo hopper op i sengen i det jeg starter et afsnit af Riverdale.

To dage efter

Jeg er lige vågnet og har taget tøj på

Og nu har jeg så også spist jeg sidder lige og vågner med snuden nede i min telefon indtil klokken slår 09:30 hvor den ene af mine to små fødder træder ud af huset og siger farvel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Og nu har jeg så også spist jeg sidder lige og vågner med snuden nede i min telefon indtil klokken slår 09:30 hvor den ene af mine to små fødder træder ud af huset og siger farvel. Det gør den anden selvfølgelig også ellers ville det være lidt mærkeligt!
Jeg ankommer til skolen med alle mine pakkenelliker og får så en plads ved siden af Aria og Jason. Jep drenge og piger kan godt sove sammen. Og helt ærligt det er da også okay så får jeg også lov til at se på Jasons mave... okay Emma rolig nu! Jeg sætter mine oakkenelliker ned på den lille madras der er blevet sat frem til mig den ligger virkelig tæt på Jason's og Aria's og så får jeg en stor krammer bagfra jeg kan mærke at det er Jason så jeg vender mig bare rundt og smiler til ham og giver ham en krammer hvor efter jeg pakker ud.

Klokken bliver seks og maden er allerede kommet på bordet. Vi skal have burgers. YUM!

Jeg sidder sammen med alle de andre ved et langt bord. Vi sidder egentlig bare og snakker indtil vores lære kommer "hej allesammen og velkommen til den årlige overnatbing i kender godt reglerne men jeg frisker dem lige op vi opholder os kun i salen kantinen og gangen ikke andre steder i må gerne gå ned til købmanden eller pizzabuddet men ikke længere end det" siger han "håber maden smagt nu skal i tilbage i salen" smiler han og alle rejser sig og sammen går vi tilbage til salen jeg går sammen med drengene og pigerne Jason stikker sin tommeltot ind i en af de der bæltetingester. Jep. Rigtig godt forklaret Emma. Nå jeg smiler skævt til ham og vifter hånden væk men den er tilbage ca ti sekunder efter jeg har lidt givet op efter tredje forsøg så jeg går bare lidt hurtgere men Jason har jo lange ben så han kan godt følge med. SUK. Nå det går nok han er jo også sød nok men jeg føler bare at jeg smiler alt for meget...VENT HVAD?!? OKAY EMMA ROLLY!

Vi kommer ind i salen og sætter os på vores madrasser nogen sidder over ved stolene og nogle i hjørnet og så os som bare sidder på vores madrasser og lejer S P eller K.

"ehmm Emma S P eller K" spørger Clay kækt jeg tænker mig lidt om "s" svare jeg så og kigger på ham "er der en her du har nogle følelser for" spørger han "ja det er der" svare jeg og kigger på ham han nikker med et kækt smil. Jeg ruller med øjnene og spørger Rachel "Chel s p eller k" spørger jeg smilende "ehm p" smiler hun okay hvor mange procent sætter du pris på mig" spørger jeg "selvfølgelig hundrede procent" smiler hun jeg nikker og hun spørger Jason "Jason sp eller k" spørger hun "s" smiler han "har du et crush på en" spørger hun "ehm nej" siger han men jeg kender ham godt nok til at vide at han lyver OG JEG SKAL NOK FINDE UD AF HVORFOR!!! *indsættes creepy grin*

We fell in loveWhere stories live. Discover now