Klokken 22:33 fik vi af vide at vi skulle ligge os til at sove så mig og alle pigerne gik ud og skiftede til nattøj
vi børster tænder og går så ind i den store sal igen og alle jeg mener ALLE kigger på os Emily stor irreteret over i hjørnet med en alt for kort natkjole hun sender mig et irreteret blik og går over til drengene. MEN de kigger bare på hende og flytter sig fra pladsen på gulvet og hen til deres madrasser ved siden af vores som vi også går hen til. Jeg sætter mig ned på madrassen ogfinder min telefon frem men den bliver taget af Jason og han tager et selfie med sin elskede starbucks drink "Jason" siger jeg klagende og tager min telefon og ser billedet "vent vent" siger han og tager min telefon jeg sætter mig bag ham så jeg kan se hvad han laver. Han går ind på indstillinger og sætter billedet som baggrund.
Jeg smiler lidt og tager min telfon og slukker den for så at ligge den ned i min taske. "Nå goodnight everyone" smiler jeg og ligger mig ned under min dyne "godnat" siger de andre og ligger sig ned også.
Jeg vågner omkring klokken 2 og skal tisse vildt meget jeg tager min telefon og lyser så jeg kan se hvor jeg skal gå og så går jeg på toilet. Da jeg skal tilbage går jeg lige ind i en person og falder ned på jorden... Jeg kigger op og ser Jason der sidder meget tæt på mig "hey er du også vågen" spørger jeg og stiller mig op og rækker min hånd frem han tager imod den og sammen går vi ind i salen "vent jeg skulle på toilet" siger Jason og jeg begynder at grine og finder først ud af der at jeg stadig har min hånd i hans. Han smiler stort imens jeg griner færdigt. Der er akavet stilhed i lidt tid indtil det pludselig går hurtigt. Han tager fat i min trøje og trække mig ind til ham og maser så læberne mod mine automatisk køre mine hænder op i hans hår. Men så finder jeg ud af hvad det egentligt er jeg laver og HVEM det er jeg gør det med. Jeg skubber ham hurtigt væk fra mig og går hurtigt mod døren men der bliver taget fat om mit håndled "hey hvad sker der" spørger han stille "i starten var det som om du var med på den men så skete der et eller andet" spørger han "Jason det var en fejl okay" siger jeg "hvordan kan det være en fejl at kysse en person" spørger han så "det kan det bare okay" siger jeg og prøver at går igen men der bliver taget fat i mit håndled IGEN! "kom" siger han og trækker mig med ud af hoveddøren og ned mod banerne "hvad skal vi her Jason jeg er træt og jeg vil sove" siger jeg stille "prøv og kig op" smiler han jeg kigger op og nattehimlen fylder det hele. Et smil kommer frem på mine læber. "hør det kys det følte jeg ikke var en fejl men hvis du har lyst kan vi godt holde det hemmeligt" siger han stille "hør Jason du er en player og du leger med folks følelser.." siger jeg "hør til S P eller K der løg jeg til det spørgsmål om om jeg havde følelser for nogen" siger han og tager fat i min trøje "Emma jeg kan lide dig og jeg prøver ikke på at lege med dine følelser" siger han "men hvordan kan jeg være sikker" spørger jeg så "sådan her" siger han så og maser læberne mod mine men jeg skubber ham væk igen... "nej du skal komme med nogle ord" siger jeg "Ems jeg elsker dig" siger han "kom tilbage når du kan forklare dig lidt bedre" siger jeg og går væk fra ham "Emma" råber han men jeg svare ikke. Jeg går bare op på skolen og ind i salen og ligge mig ned på madrassen. Lidt efter kommer Jason og ligger sig ned ved siden af mig... Vent...Græder han?
ESTÁS LEYENDO
We fell in love
Novela JuvenilJason er Ringwood highs største player og kaptajnen på ishockey holdet. Emma er den nye pige på skolen. Men Emma har været udenfor nogle problemer med playere før og vælger derfor at holde sig langt væk fra Jason og hans gruppe men det går ikke så g...