1.BÖLÜM

118 2 0
                                    

Okullar yeni açıldı.Herzamanki gibi uyku düzenim de götümde patladı.Tatilde ne güzel asya ben efe sabahlara kadar konuşuyurduk hatta bazen sadece saatlerce kahkaha atardık.Ama şimdi birbirleriyle araya gelince bok gibi duran formamı giymek zorundayım.Annemse alt katta olmasına rağmen hala bana söyleniyor,hiç değişmeyecek.Ne!?! kıçımı kaldırmak için neredeyse para istiyecekmişim yok ebemin götü tövbe tövbe lan bu dünyada hiç benim gibi uyanan var mıdır bi gün ya bi güncük kendiliğimden uyansam sesli hayallerimden beni annemin o zaman kış uykusuna yatardın sesi uyandırıyor sağolsun şu an tam tripli modumayım ama annemin bunu salladığı yok anlaşılan.Bir insan gerçekten dişini fırçalarken macunun yarısını yutabilir mi söz konusu bensem o diş macunundan hamile bile kalabilirim (daha fazla çirkinleşmicem) saçımı at kuyruğu yapıp çıktım.Çantamı da alıp aşağıya indim anneme yakalanmamalìydım geç kalmıştım çünkü yakalarsa itin götüne sokar çıkarır.kot ceketimi giydikten sonra converselerimi aradım ama yoktu bi türlü.Annem arkamdan öksürdü ve hemen arkamì döndüm elinde converselerim vardı yine başlıyoruz küçük hanìm çok şimardınız sana kaç kez dedim ayakkabılarını ayakkabılığa koy diye ağzıma soksaydın anne geç kalıyorum dedim hemen yumuşadı bişey yedin mi peki dedi macun dedim gülerek geç kalıyosun dedi.Yol boyunca lananın şarkılarıyla uykumu açabildim.Okul kapısındaki kalabalık neydi böyle ilk günden mi şaka olmalı dedim ve adımlarımı hızlandırdım...

GÜZELİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin