7.BÖLÜM

26 1 0
                                    

Kulübenin kapısını 2.çalìşımdada açan olmadı.Kapıya sert bir tekme savurdum.Ne yapıcaktım? Bu deli ölemezdi.Onu yere yatırdım ve odun arayışına çıktım.Bir kaç odun buldum ama nasıl yakacaktım? Filmlerdeki gibi olmayacağı da açıktı.Kulübenin kapısını kırmayı denedim olmuyordu bir türlü sonunda kapıyı kırmayı başardığımda Derini kucaklayıp yatağa yatırdım.Kulübeyi inceledim bir konserve bezelyeden başka bir bok yoktu.bunu pişirmeliydim.Ama ilk şomineyi yakmalıydım.Kibrit aradım ve sonunda pencerenin önünde bulabilmiştim.Oda ısınmıştı.Derini izledim ne güzel uyuyordu huysuz kız değildi herzamanki gibi.Gözlerini kırpıştırıyordu.anlaşılan utanıyordu onu öptüğüm için.

"Utanmana gerek yok kim olsa aynısını yapardı" diyip sırıttım.Yerinden fırladı ve

"Hayvan herif hepsini hatırlıyorum seni.. "lafının devamını getiremiyordu çünkü öksürük tutmuştu.Birkaç dakika sonra kendine geldiğinde rahat bir nefes almıştım.

"Irzına geçmesim merak etme"

"Senden o da beklenir erkek kaşarı"

"Ne!?!? Dua et ki kızsın hem ben olmasam geberiyordun"

Derinden

Geberiyormuşum manyak!?!?! Biraz vakit geçince ona "Gidelim"dedim."İyisin değil mi?"dedi sanki az önce kavga etmemişiz gibi "Evet" dedim ve yola çıktık.Yürürken ona hiç gitmek istemediğimi söyledim adım gibi emindim müdürün bizi azarlayacağından o da düşündüklerimi anlamış olacak ki hepsi senin suçun dedi peki deniz hiç bir bok yapmadı derim oldu mu? ve evet gelmiştik.

GÜZELİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin