Otobüste Asya babasıyla ilgili sorunları anlatmaya başlayınca gözlerim doldu ve bağırarak
"Babanla kavga edeceğine gurur duysana.Sarılacağın ve birlikte herşeyi yapabilicek bir baban var.Ona sarıl elindeyken"
Bu kez ağlamaya başladım.Herkesiin bana bakması umrumda bile değildi.
"Özür dilerim"
"Uyumak istiyorum Asya"
...
Asyanın dürtüleriyle uyandım,,gelmiştik.Şimdiden kuş cıvıltıları,yemyeşil ağaçlar içimi açmıştı.Kesinlikle resmini çizmeliydim buranın.Bu düşünceler içerisindeyken Asya ile kalıcağımız pansiyona gelmiştik.Asya hemen yatağa atladı ve üstünde zıplamaya başladı anlaşılan ona katılmam gerekti ama babam aklımdan çıkmıyordu.Bana" küs müsün? "diye sordu.Yutkundum,"8 yaşındayken olanlar geldi aklıma sana küs değilim"dedim.
"Ama ben seni mutlu edicek birşey biliyorum"
"Neymiş o? "
"Kapa gözlerini"
"Çocuklaşma"
"Kapa dedim"
"Tamam"
Hışırtılar eşliğinde "Aç"dedi.O da ne? En sevdiğim tatlı porofiterol kaşığı uzattı ve bir kaşık daha alamadan müdür herkesin aşağıya gelmesini istedi.
"Tel örgülerden dışarı geçilmeyecek,saçma sapan hareketler etmek de yok anlaşıldı mı? Bugünlük herkes dinlensin yarın başlayacak turumuz"
Asya ve ben kahkaha atmaya başlamıştık müdürüm mimikleri çok komikti doğrusu.