Čtvrtý dopis

116 25 1
                                    

Drahá Emmo,

právě je to měsíc od Tvého zmizení. Kde jsi? Kde Tě mám hledat? Zkoušel jsem různé způsoby, jak bych Tě mohl najít. Jenže všechno směřuje k tomu, že ses propadla do země. Což není možné. Jsem vážně zoufalý. Novinářský humbuk naštěstí odezněl.

Adam mě donutil, abych s ním letěl k Tvým rodičům. Vůbec jsem se jim nedokázal podívat do očí. Tvá maminka pořád jen peče. Už to ani nestíhají jíst, takže tím zásobují všechny sousedy. Dědeček tráví veškerý čas v dílně, kde na něčem pracuje. Nikomu nechce říct, co tam vlastně dělá. Babička se stále modlí, i když to nikdy předtím nedělala. Alespoň ne tak často. Večer jsme Tvou babičku doprovodili do kostela. Sedl jsem si vedle ní a ona mě chytila za ruku, když se začala modlit. 

Tvůj otčím si nabral spoustu práce navíc, proto často nebývá doma. Adam se mě snaží odvést od mých vlastních myšlenek. Přespal jsem znovu v Tvém pokoji. Celou noc jsem si prohlížel album, které bylo položené na stole. Pod polštářem jsem našel Tvůj deník. Pamatoval jsem si ho. Psávala sis do něj, když jsme spolu začínali chodit. Měla jsi ho neustále u sebe. Pohled na něj mi oživil spousty vzpomínek, které mi vehnaly slzy do očí. Kde jsi?  

S láskou

Tvůj milující manžel

I'll Be Your Man [Londýnská trilogie #3]Kde žijí příběhy. Začni objevovat